باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,841 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (100 امتیاز)
ویرایش شده توسط
سلام
یک سوالی
شما میگویید که تا سقف 200 میلیون برای فوت عادی میده و امراض خاص  را تا سقف 30 تومن میده، فرض کنید بنده 35 ساله هستم، قرارداد30 ساله هم میبندم.
در زمان سن زیر 60 سال که اصولاً امراض خاص سراق آدم نمی یاد، اکثر بالای 60 سال است.

که بالای 60 سال هم بیمه امراض خاص را پرداخت نمی کنه. فوت هم که اگر حالا اتفاق بیوفته تا سقف سقف سقفش که بستگی به پول اولیه داره 200 میلیون میده، حالا اگر 25 سال دیگه این اتفاق بیوفته این 200 میلیون به اندازه پشکل هم نمی ارزد. چون وقتی میگویید در سال 25 پرداختی بیمه مثلا ماهی 20 میلیون میدیم این 200 میلیون یعنی هیچ پولی نیست.

نکته دوم، در زمان اولیه و شروع این بیمه که سودی ندارد و برای بیمه ها هزینه میشود.
پس این بیمه در زمانی که جوان هستی و به پول و سود نیاز داری که پول و سودی نمی دهد و در زمانی که در خطر امراض و مرگ و میر بیشتر هستیم بیمه تقبل نمی کنه(شرایط سنی)  و یا پول بسیار اندکی و ناچیز قرار بده.

نکته بعدی، تمام پرداختی حوادث، امراض، فوت، همه دارای شرایط خاصی هستند که اگر هم برای کسی قرار اتفاق بیوفته در قسمت استثنا هستند و بقیه مواردی که شامل میشود ناچیز است.
نکته یکی به آخر، همون پول خود مردم را بهشون مثلا وام میدهید اونم با سود حدود24 درصد.

نکته آخر، پولی که از مردم میگیرن و میگویند به صورت ماهانه و یا سه ماهه و...  بپردازید، در واقع شرکت بیمه به صورت سالانه حساب میکنه و در موقعی که میگه ماهانه پرداخت کنید، سود پول را کم میکنه و بعد حساب میکنه.

عملاً نوعی کلاه برداری است
3 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
ویرایش شده توسط
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

نمیدونم که شما در کجای ایران عزیزمون زندگی میکنین،ولی بنظرم از اخبار روز مملکت بی اطلاع هستین.

چندین ساله که با وجود روغن،شیر،لبنیات پالم دار،مرغ و گوشت و میوه های هورمونی و شیمیایی،پارازیت های ماهواره و.... از وجود سونامی سرطان در ایران بی اطلاع هستین!!

ما همین الآن چندین فقره پرونده های خسارت امراض در حال پرداخت داریم که اکثرا جوان بوده و حتی زیر سن ۴۰ سال هستن،چه برسه به ۶۰ و بالای اون!!!

ضمنا بیمه عمر جای داشتن آرامش و خرید پوششهای بیمه ایه دوست من،نه سرمایه گذاری یا هر چیز دیگه ای که همکاران عزیز ما به اشتباه به آن بیمه عمر و سرمایه گذاری گفتن و میگن.

جای سرمایه گذاری بانک هست دوست خوب من.

من به شما پیشنهادی میدم،شما پول تون رو بزارین در بانک.

اگر در سال اولی که پول تون رو در بانک گذاشتین حادثه ای براتون رخ داد که نیاز به پول داشتین،آیا پول توی بانک تون رو برداشت نمیکنین؟؟

آیا اونقدر از پشتوانه مالی خوبی برخوردار هستین که اگه شوک مالی براتون اتفاق افتاد،به اون پول دست نزنین؟؟

بفرض مثال که شما این پول رو در بانک بزارین،چقدر به شما سود خواهد داد با سود سپرده ۱۵٪ فعلی و اینکه ممکنه شما این ۱۰۰ یا ۲۰۰ هزار تومن تون رو ماهانه بحساب تون واریز کنین،دیگه سود زیادی بهش تعلق نمیگیره و حداکثر بین ۸٪ تا۱۰٪ خوپاهد بود.

بازم فرض رو بر این میگذاریم که شما این پول رو دست نمیزنی تا ۶_۵ سال،بمحض اینکه این پول کمی زیاد بشه که بتونی باهاش یه حرکتی کنی۱۰۰٪ اون پول رو بدون هیچ تعهد بازگشتی به حساب بانک تون خرج خواهی کرد!!!

بنابراین خواهی دید که بعلت وجود مشکلات مادی و خواسته های زیاد،خصوصا در سن جوانی،( در بهترین حالت)عملا شما نخواهی توانست پولت رو بیش از ۵ سال پس انداز کنی!!

در صورتیکه ما از بیمه نامه عمرتون(باحفظ پوشش ها و منافع آن) تا ۹۰٪ اندوخته رو بهت وام میدیم(تنها با ۴٪ کارمزد_بدون نیاز به ضامن_ و با بازپرداخت ۳ ساله_به دفعات)!!!

ضمنا در نظر داشته باش که شما این مبالغ رو در عرض ۳۰ سال پرداخت نموده و به یکباره کل آن را با سودی که بهش تعلق میگیره،با کلی پوششها و امکانات بیمه ای خواهی داشت.

اگه شما در حال حاضر،راهی منطقی که بجز پوششها و وام و شرایط بیمه نامه به ما ارایه بدی که بهتر از این شرایط باشه،قطعا از آن استقبال خواهیم کرد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (5,610 امتیاز)
سلام  و وقت بخیر دوست عزیز.

ببنید بیمه عمر یعنی بیمه زندگی و یعنی اینکه شما خودتون رو بیمه مکینید که در مقابل اتفاقاتی ناخواسته ای که امکان داره پیش آمد کنه، بیمه شما را تحت پوشش قرار بده.

بخاطر همینم هست که در کشورهای دیگه از رمان تولد همه یک بیمه عمر را دارند که هم طی سالها شما تحت بیمه با پوشش ها باشی هم اینکه یک سرمایه گذاری خوب برای دوران جوانیت داشته باشید.

سرمایه فوت شما مبنای محاسبش حق پرداخت سالانه شماست و یعنی اگر بیمه نامه درستی انخاب کنید در زمان استفاده اون هم مفید واقع میشه.

در ضمن به این توجه داشته باشید وقتی بیمه نامه با شرایط شما بسته میشه مطمین باشید به موقع و بهترین شکل مکارآمدی خودشو نشون میده.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (390 امتیاز)
دقیقا .مگرشما جز این تصور میکردید ؟؟؟؟

تازه اگر تا 25 سال دیگه مدنظرشما یک آقازاده ازبیمه شما اختلاس نکنه شاید بتونی امیدوارباشی خودشرکت کلاهبرداری کنه .

ایران حال شده آسیا قدیم که کشاورزها وفقرا کارمیکردنند ارباب پولدارترمیشد .ماکارمیکنیم دو دستی تحویل ارباب میدیم وفقیرترمیشیم.

همش سیاسته و گول زنی مردم.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 8,985 بازدید
0 امتیاز
4 پاسخ 715 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 939 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,477 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 3,835 بازدید
+4 امتیاز
9 پاسخ 10,570 بازدید
سوال شده اسفند 8, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط mhyamkangaz (56,040 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,045 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 613 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 663 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,339 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 38,706 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 4,061 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 831 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 849 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,289 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 2,140 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,309 بازدید
سوال شده شهریور 6, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...