باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,078 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (100 امتیاز)
سلام،  بنده لیسانس مهندسی پزشکی دارم یکساله به واسطه مدرکم اومدم تو شرکت تجهیزات پزشکی و بازاریابی میکنم، متاسفانه شرایط حاکم طوریه که هیچ شرکتی حاضر نیست نیروی کاری بیمه کنه، خودم به فکر افتادم که بیمه بشم.

 بیمه سلامت دارم و تحت تکفل پدرمم. فعلا مجردم ولی در آینده هم همین بیمه رو انتخاب میکنم.  

بیمه ای میخام که یه جور حامی از کار افتادگی، ایام بستری، بازنشستگی و هزینه های ناگهانی درمانی مثل جراحی و.... باشه و با تشکیل خونواده هزینه های اونا رو هم مثل خودم پشتیبانی کنه مثل هزینه سنگین سزارین برای زنان. علاوه بر اون کل سرمایه به باد نره.

رفتم بیمه تامین اجتماعی برای مشاوره، گفتن بیمه اختیاری مناسب منه با ماهی 250000 تومن. اولا توانایی صرف چنین هزینه‌ای ندارم. ثانیاً با حساب سرانگشتی طی سی سال 90 میلیون تومن رفته تو جیبشون، و شاید اصلاً این بیمه بکارم نخوره و عمر من کفاف نده که سی سال بخام چنین کاری کنم.

 ممنون میشم یه روش خوب معرفی کنید.
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (33,930 امتیاز)
با سلام و درود

دوست عزیز با آرزوی طول عمر و سلامتی برای شما

داشتن دفترچه برای شما امری لازم بود که خوشبختانه آن را با تدبیر تهیه کرده اید.

برای مسئله ی باز نشستگی و از کار افتادگی میتوانید یک بیمه ی عمر و سرمایه گذاری برای خود تهیه کنید.در این بیمه ها نه تنها حق بیمه ی پرداختی شما سوخت نمی شود بلکه پس از اتمام قرارداد و یا حتی در میانه ی آن در صورت عدم رضایت شما می توانید مبلغ پرداختی را با سود خود از شرکت بیمه باز پس بگیرید.

این بیمه ها پوشش های مناسبی نیز با نام امراض خاص دارند که هزینه ی 5 بیماری شایع با مخارج سنگین را پرداخت میکند مانند ( انواع سرطان ، پیوند اعضای اصلی بدن ، سکته ی قلبی ، سکته مغزی و عمل قلب باز)

همچنین برخی شرکت های بیمه مانند پاسارگاد نیز همراه با بیمه های عمر پوششی همانند بیمه های تکمیلی به بیمه گذار ارائه می دهند.

در صورت نیاز به یک پوشش درمانی کامل می توانید بیمه های تکمیل درمان انفرادی را نیز تهیه نمایید که پوشش کاملی را به شما ارائه میدهند.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (5,610 امتیاز)
درود و وقت بخیر

با توجه به گفته های همکار عزیز بهترین انتخاب در شرایط اگاهانه شما بنا به داشتن بیمه درمانی، داشتن یک بیمه عمر خوب تنظیم شده برای شرایط شخص شما می باشد.

دقیقا با اهداف شما بیمه عمر تامین کننده شرایط درمانی خاص، از کار افتادگی و همین طور درآمد مناسب و معقول بازنشستگی می باشد.

هدف بیمه عمر آتیه سازان در کنار تمام پوشش هایی که برای شما ایجاد میکند بخش سرمایه گذاری قوی آن می باشد و به نوعی هزینه ای که شما بابت بیمه خود پرداخت میکنید عملا برای شما حکم اندوخته را دارد که میتوانید از مزایای سود و دریافت وام و برداشت از اندوخته را در آن براحتی تجربه نمایید.

امیدوارم کمک کرده باشم برای دریافت مشاوره رایگان از گروه پر تلاش بید برگ از لینک زیر کمک بگیرید:

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 5,335 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 9,120 بازدید
+3 امتیاز
3 پاسخ 18,243 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1,183 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1,829 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,854 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 353 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,497 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...