باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,826 بازدید
در مفاصا حساب بیمه توسط (100 امتیاز)
با سلام

ما یک شرکت خدمات رایانه ای هستیم و قرارداد پشتیبانی و نگهداری شبکه و سرورها با شرکتهای مختلف می بندیم. چون قردادها بصورت رسمی است مجبور به دریافت ردیف پیمان هستیم و در هر ردیف پیمان نام حداقل یک نفر را باید رد کنیم. پرسنل شرکت در حال حاضر 8 نفر می باشد و تعداد قرادادها از تعداد کارکنان بیشتر شده است و به حدود بیست قرارداد رسیده است. سوال این است که الان آیا در هر ردیف پیمان می توان اسم یک نفر را بیش از یکبار رد کرد یعنی یکبار در ردیف پیمان شماره یک و یکبار در ردیف پیمان شماره دو و یا سه؟

آیا پول پرداختی برای اون نفر چند برابر می شود؟ یعنی سه بار پول بیمه برای اون نفر باید پرداخت کرد؟

ممنون
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (12,000 امتیاز)
با سلام

اول اینکه محل انجام فعالیت کجاست اگر داخل شرکت خودتون هست که احتیاجی نیست لیست بیمه جدا برای هرردیف پیمان رد کنید و لیست بیمه اصلی شرکت کفایت می کند.

ولی اگر محل فعالیت ثابت نفرات در شرکت مورد قرارداد هست داستان فرق می کند و می بایست اسم نفر در لیست بیمه اون ردیف پیمان رد شود.

ولی با توجه به تعداد نفرات و تعداد قراردادها بنظر می رسد پشتیبانی بصورت ماموریتی انجام می پذیرد و میتوان اسم نفرات را درچند روز برای اون کد کارگاه رد کرد و نه کامل تا در مجموع بیمه هر فرد در ماه سی روز کامل گردد.و هزینه اضافی پرداخت نشود.

ولی بازهم اگر قرارداد ها طوری تنظیم شود که پشتیبانی از داخل شرکت شما و از راه دور انجام شود و توسط پرسنل ثابت شما دیگه اصلا لازم نیست برای هر ردیف پیمان بیمه رد کنید و لیست بیمه اصلی شرکت کفایت می کند.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 7,746 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...