باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,201 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (100 امتیاز)
با سلام

جوانی 24 ساله هستم که برای انجام بیمه عمر تصمیم قطعی دارم اما هیچ شناختی راجع به آن ندارم با توجه به اینکه بیمه من شامل سرمایه گذاری و استفاده از مزایای بیمه باشد کدام گروه از زیرگروههای ذکر شده برای بیمه عمر را پیشنهاد میکنید

 با تشکر از راهنماییتان
3 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
ویرایش شده توسط
دوست گرامی درود بر شما،وقت بخیر.

برای خرید بیمه های عمر،من نماینده برای مشاوره و راهنمایی درست، نیاز به دریافت یک سری اطلاعات از شما دارم.

بعنوان مثال،شغل،میزان حقوق دریافتی،مجرد و یا متاهل بودن و این قبیل اطلاعات.

بنابراین پیشنهاد میکنم برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی در این زمینه،در اسرع وقت تماسی با بنده داشته باشید و یا با پیامک،ساعت مناسب را اعلام تا با شما در اسرع وقت تماس حاصل شود.

ضمنا،بیمه نامه هم دارای بحث پوششی بیمه ای هست و هم بخش پس اندازی که با پرسیدن چند سوال شما را برای ثبت نام بهترین بیمه نامه مورد نظرتان راهنمایی خواهم نمود.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)

سلام بر شما   بیمه گذاران و اشخاصی که برای تحقیق و خرید آگاهانه بیمه عمر ( زندگی ) به این سایت رجوع نموده اید ،

در این گفتار قصد دارم، فارغ از هر برندی به نکاتی اشاره کنم که هرکسی باید بسته به نیاز خود بیمه عمررا خریداری کند و باید حتما با یک مشاور خبره بیمه ای عمر مشورت نموده و از او بخواهد بهترین پیشنهاد بیمه عمر و تامین آتیه ( زندگی ) رابرای وی طراحی کند . چند نکته بسیار مهم ، که باید توجه فرمائید :

  1.  هیچگاه بدون بررسی و تحلیل دقیق شرایط شرکت های بیمه و نیز بدون کمک یک مشاوره خبره ، اقدام به خرید هیچ بیمه نامه ایی نکنید.
  2.  از هرکسی که ادعایی می کند و یا قانونی را مطرح می کند حتما مستندات بخواهید و همه مستندات مکتوب و قابل استناد و با منبع باشند.
  3. قبل از خرید ، شرایط اقتصادی و توان پرداخت خود را مشخص کنید ، چون پس از عقد قرارا داد بیمه، در صورت انتخاب روش های پرداخت بغیر از سالانه تا پایان سال اول قرار دادتان ، امکان تغییر مبلغ را نخواهید داشت. همچنین به ضرایب افزایش حق بیمه در سال های آتی دقت نمائید ، چون روش محاسبه این ضرایب بصورت پلکانی است برای مثال به جدول زیر دقت نمائید. *مورد دیگر درباره پوشش ها و ضرایب می باشد در این باره واقعا باید متناسب با شغل و شرایط سنی شما توسط مشاورتان طراحی گردد. 
    جدول بیمه عمر
  4. لطفا نگاه نکنید که فلان دوست یا آشنا این بیمه را خریده ، پس حتما چیزی بوده است و دلیل انتخابتان ملاک قراردادن آنها نباشد ، چه بسا شرایط بیمه نامه آن شخص با شما یکی نبوده و یا ایشان هیچ تحقیقی در زمان خرید نکرده باشند. ضمنا شرایط جسمانی هرکسی با دیگری فرق دارد ( از جمله تناسب قد و وزن ، بیماری ها ) پس بیمه هرکسی با دیگری فرق خواهد داشت.
  5.  هیچ شرکت بیمه گر، بدی نداریم ، پس از اشخاصی که دائم در حال تخریب دیگرشرکت های بیمه ای هستند بپرهیزید، اینگونه اشخاص چون اطلاعات درستی ندارند در انتخاب شما را مردد خواهند کرد.
  6.  همیشه از مشاور بیمه ایی خود بخواهید که کاملا شرایط خرید ، سود ، بازخرید ، وام ، پوشش های بیمه ایی ، موارد استثنا و دوره انتظار بیماری ها و حوادث را برایتان کامل توضیح داده و جدول استعلام مورد نظر شما را کاملا برایتان تشریح نماید.
  7. پس از موارد 6 گانه فوق ، با خیال راحت بیمه خود را از هر شرکتی که احساس می کنید نیاز های شما را برآورده می کند خریداری نموده و همیشه به داشتن بیمه عمر افتخار کنید چون مطمئنا یکی از بهترین انتخاب های زندگی خود را کرده اید . شاد و سلامت و پر توان باشید.

یکی از بهترین انتخاب های زندگی خود را کرده اید .

شاد و سلامت و پر توان باشی


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (8,730 امتیاز)
تمام شرکتهای بیمه تا۹۰٪ شبیه هم هستندولی از بابت بهتر بودن و سود بالا و پوششهای بیشتر میتوانید بیمه ملت ایران«ما»را انتخاب کنید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
6 پاسخ 5,179 بازدید
+1 امتیاز
5 پاسخ 832 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 2,159 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 2,872 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,744 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 3,994 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 2,980 بازدید
+2 امتیاز
5 پاسخ 14,762 بازدید
+2 امتیاز
5 پاسخ 8,470 بازدید
+2 امتیاز
4 پاسخ 822 بازدید
0 امتیاز
5 پاسخ 1,716 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 3,211 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 878 بازدید
+3 امتیاز
3 پاسخ 4,097 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,310 بازدید
+18 امتیاز
26 پاسخ 35,094 بازدید
سوال شده اسفند 8, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط سعید نوروزی (مشاور مالی خانواده)
+2 امتیاز
4 پاسخ 1,330 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...