باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,082 بازدید
در بیمه بیکاری توسط (100 امتیاز)
با سلام

من 30 سالمه و فروردین ماه 96 به علت تعدیل نیرو از کارم اومدم بیرون و از اوایل اردیبهشت برای بیمه بیکاری اقدام کردم و تشکیل پرونده دادم. و  تا به امروز که حدود 4 ماه شده من همچنان برای تکمیل پرونده در رفت و آمدم و هنوز هیچ مقرری دریافت نکردم.

حدود یکماه پیش بود که به من فرم شماره 5 (فرم حضور و غیاب) رو دادند و من میبایست در تاریخ 18 تیرماه 96 برای زدن اولین حضوری اقدام میکردم. ولی به دلیل اینکه در همان زمان هنوز پرونده من در شعبه 1 تآمین اجتماعی در حال بررسی بود و هم فکر میکردم حضور و غیاب مال وقتیه که من اولین مقرری رو دریافت کرده باشم (با این که در فرم شماره 5 تآکید شده بود) به اداره کار برای زدم حاضری مراجعه نکردم.

البته ناگفته نماند که در تاریخ 15 تیر من به اصفهان رفتم و حدود 12 روز نبودم. و وقتی در تاریخ 1 مرداد 96 به اداره کار برای اطلاع از وضعیت بیمه ام مراجعه کردم تازه فهمیدم که چه اشتباهی کردم و به من گفتند باید حتما میومدی و 12 روز غیبت داری و به دلیل اینکه غیبتم از هفت روز بیشتر شده تعهد هم از من نمیتوانند بگیرند و بیمه ام قطع میشود مگر اینکه من غیبتم را موجه کنم.

میخواستم بپرسم من چیکار میتونم بکنم که بیمه ام قطع نشه؟

 چون من هر چی التماس کردم که بار اولم بوده و نمیدونستم که تا این حد مهمه به حرفم توجهی نکردند. آیا بیمه من قطع میشه؟ من چیکار میتونم بکنم؟ خواهش میکنم جواب بدید؟

 البته اینو نگفتم که من واقعا در اون چند روزی که اصفهان بودم برای ارتدنسی به دکتر مراجعه کردم و ایشون به من گفتند که باید نگهدارنده استفاده کنی و در دسترس باش که من تغییرات دندان هایت رو هر چند روز یکبار چک کنم.

سوال دیگه من اینه که من میتونم از دکترم گواهی پزشکی ببرم؟ آیا قبول میکنند؟ ممنون از پاسختون
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (44,340 امتیاز)
با سلام

با ارائه مدارک درمانی که ضرورت چک آپ در آن درج شده باشد به واحد بیمه بیماری استان مراجعه نمائید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...