باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
664 بازدید
در بیمه بیکاری توسط (130 امتیاز)

با سلام
بنده از 95.04.01 بیکار شده و برای دریافت بیمه بیکاری اقدام کردم پس از سه ماه به دلیل معطلی ارسال سوابق از شهرستان دور دست موفق به دریافت حقوق سه ماه اول شده و به دلیل سکونت در شهرستان و عدم مراجعه به موقع به اداره کار تهران حقوقم یکبار دیگر قطع شد که با طی مراحل لازمه حقوق برقرار و بعد پرونده را به شهرستان محل سکونت منتقل کردم.
بعد از انتقال پرونده به شهرستان محل سکونت که به دلیل ارسال پرونده الکترونیکی و دریافت و تبدیل به کاغذی و سایر معضلات شعب تامین اجتماعی متوجه شدم که دو مرتبه حقوقم قطع شده و با گرفتن نامه این باز نیز حقوقم تا پایان اسفند 95 را دریافت کردم.
در تاریخ 95.03.30 یکبار دیگر به کاریابی مراجعه نکردم و 31 با مراجعه به کاریابی و اداره کار نامه تسویه حساب گرفتم که با مراجعه به تامین اجتماعی کارمند مربوطه میفرمایند در 5 سایت چک کردیم و شما شاغل هستید و باید وجوه را برگردانید با توجه به اینکه هرگز بازرسی را از طرف هیچ کجا در طول این دوره زیارت نکرده ام ......

  1.  این سایت ها چیست؟
  2.  برای کمیسیون به من گفته اند که نامه احضاریه برایم ارسال میکنند این کمیسیون چیست؟
  3. برای احقاق حقوق خود چکار میتوانم بکنم؟

با تشکر

1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (44,340 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
با سلام

- فقط یک سایت جهت مشاهده سابقه وجود دارد؛ جهت بیمه شدگان از طریق اینترنت و جهت کارکنان سازمان از طریق اینترانت و از داخل اداره، البته به پیچیدگی سایت تحت وب نیست.

چنانچه برای کسی در هر نقطه از کشور حق بیمه واریز شود، از طریق این سامانه قابل رویت و پیگیری است، ناگفته نماند، کارگاه های پیمانکاری ماهیت بازرسی ندارند.

-  از راههای دیگر کنترل اشتغال مقرری بگیران، سامانه اصناف، پایانه هاو سازمان فنی و حرفه ای... و البته بازرسی های دئزه ای می باشد.

- اول از هر چیز بایستی مطمئن باشید، دلیل اصلی قطع مقرری چیست؟

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,861 بازدید
+2 امتیاز
0 پاسخ 436 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...