باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
2,053 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (640 امتیاز)
سلام

چند نوع بیمه عمر در ایران ارائه می شود؟ منظور شرکتها ارائه دهنده نیست. انواع بیمه عمر و مقایسه آنها را نسبت به یکدیگر می خواهم؟

ممنون
2 پاسخ
+1 امتیاز
توسط (1,420 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

سلام 

در کل سه دسته بندی در بیمه عمر داریم

1-بیمه عمر به شرط فوت

در این نوع بیمه نامه برای سقف سرمایه فوت یک حق بیمه در نظر گرفته می شود و اگر در طی مدت بیمه شخص بیمه شده فوت نماید سرمایه فوت به بازمانده تعیین شده پرداخت می گردد و در پایان فرد زنده باشد مبلغ پرداخت شده (حق بیمه) از بین رفته و اعتبار بیمه تمام است

2- بیمه عمر به شرط حیات 

در این بیمه در قبال کرفتن حق بیمه تعیین شده اگر فرد پایان مدت بیمه زنده باشد حق بیمه عودت داده می شود که معولا سود به مبلغ حق بیمه تعلق می گیرد و در صورت فوت در زمان بیمه، پوشش ی وجود دارد 

3- بیمه عمر مختلط

بیمه عمر و سرمایه گذاری-بیمه عمر و تامین آتیه-بیمه عمر و پس انداز

این بیمه نامه که بیشترین استقبال را در سال های اخیر در کشور ما با نام های عمر و سرمایه گذاری ، عمر و تامین اتیه و.... دارد در زمان حیات بیمه شده پس انداز خوبی با سود تضمین شده دارد که در پایان مدت بیمه می تواند فرد حتی بازنشسته گردد و مستمری دریافت نماید و اگر در طی قرارداد فرد فوت نماید تمامی سرمایه های فوت و خسارتی بعلاوه پس انداز با سود تضمین شده به افراد تعیین شده در بیمه نامه تعلق می گیرد.

کارگزاری بیمه بانیان آسمان آبی صاحب امتیاز سایت بیمه کلیک با تیم مجرب و حرفه ایی و با کسب رتبه فروش بیمه عمر آماده هر گونه مشاوره می باشد.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

+1 امتیاز
توسط (33,930 امتیاز)

با سلام ودرود

دوست عزیز در حال حاضر بیمه های عمر قابل ارائه در ایران به شرح زیر می باشد :

  • بیمه عمر زمانی ساده :

این بیمه‌نامه مناسب متقاضیانی است که تمایل دارند برای یک مدت زمان مشخص و با پرداخت حق بیمه‌ای نسبتاً ناچیز از پوشش فوت قابل‌توجهی برخوردار شوند تا در صورت فوت ایشان امنیت مالی خانواده یا افراد تحت تکفل آنها به خطر نیفتد. در این بیمه‌نامه در صورت فوت بیمه‌شده به هر علت (فوت عادی، بیماری یا حادثه) در مدت بیمه‌نامه سرمایه بیمه به ذی‌نفعان وی پرداخت می‌گردد. از مزایای این بیمه‌نامه معافیت از مالیات بر درآمد و درگیر نشدن در روند انحصار وراثت در صورت تعیین ذی‌نفعان است.

  • بیمه عمر مختلط :

در این بیمه‌نامه علاوه بر ارائه پوشش فوت، پشتوانه مالی مناسبی نیز برای حیات بیمه‌شده تدارک می‌گردد. در صورت فوت بیمه‌شده در مدت قرارداد، سرمایه فوت تعیین شده به ذی‌نفعان پرداخت خواهد شد و در صورت حیات بیمه‌شده تا پایان قرارداد، سرمایه حیات به‌صورت یکجا یا به‌صورت مستمری به بیمه‌گذار یا ذی‌نفعان وی پرداخت خواهد شد.

  • بیمه عمر مانده بدهکار :

این بیمه‌نامه به‌صورت انفرادی یا گروهی به افرادی ارائه می‌شود که از مؤسسات اعتباری و بانک‌ها وام دریافت کرده باشند. چنانچه وام‌گیرندگان در طول مدت بازپرداخت وام فوت کنند، مانده بدهی آنها در تاریخ فوت به‌صورت یکجا از طرف شرکت بیمه در وجه وام‌دهنده پرداخت می‌گردد. از مزایای این بیمه‌نامه عدم نیاز به پرداخت اقساط توسط بازماندگان و آزادشدن وثایق مربوطه است.

  • بیمه تمام عمر :

این بیمه‌نامه برای متقاضیانی طراحی‌ شده است که تمایل دارند تا پایان عمر از پوشش‌ فوت برخوردار شوند و در صورت فوتشان در هر سنی، تأمین آتیه خانواده و افراد تحت تکفل آنها تضمین‌ شده باشد. مدت این بیمه‌نامه نامحدود است و بیمه‌گر در ازای دریافت حق بیمه برای مدت محدود ( پنج، 10 یا 15 سال) متعهد می‌شود كه اگر در هر زمان و به هر علت بیمه‌شده فوت كند، سرمایه مندرج در بیمه‌نامه را به ذی‌نفعان بپردازد. از مزایای این بیمه‌نامه نیز معافیت از مالیات بر درآمد و درگیر نشدن در روند انحصار وراثت در صورت تعیین ذی‌نفعان است.

بیمه عمر و سرمایه گذاری :

این بیمه‌نامه علاوه بر ارائه پوشش فوت و پوشش های گوناگون دیگر با ذخیره‌سازی حق بیمه‌های اندک هر بیمه‌گذار، امکان ایجاد سرمایه‌های بزرگ را فراهم می‌سازد. با توجه به اینکه حفظ و رشد سرمایه دشوارتر از به‌دست‌آوردن آن است، با مدیریت بهینه سرمایه‌های مردم و ایجاد سبد سرمایه‌گذاری مناسب توسط شرکت، وضعیت زندگی و رفاه بیمه‌شدگان حفظ شده و بهبود می‌یابد.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
2 پاسخ 633 بازدید
سوال شده مرداد 8, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط عمادی
+2 امتیاز
1 پاسخ 877 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,680 بازدید
سوال شده دی 28, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط تیموری (3,570 امتیاز)
0 امتیاز
4 پاسخ 835 بازدید
+1 امتیاز
5 پاسخ 4,596 بازدید
+2 امتیاز
7 پاسخ 1,080 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 888 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 964 بازدید
سوال شده بهمن 15, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط روشنی (7,050 امتیاز)
+1 امتیاز
6 پاسخ 2,518 بازدید
+1 امتیاز
6 پاسخ 6,308 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,791 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 419 بازدید
+1 امتیاز
5 پاسخ 834 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...