باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,754 بازدید
در سوابق بیمه توسط (100 امتیاز)
سپاس از پاسخ شما
پرسش دوم اينكه براي من از سازمان هيچ پيامكي  (شناسه) نيامده است. چه كنم؟
براي كمك به بهبود ترافيك و شلوغي شهر و  صرفه جويي در وقت و انرژي و داشتن آسمان آبي، لطفن راهي جز مراجعه حضوري پيشنهاد بديد.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (55,060 امتیاز)
با سلام

اگر منظورتان ثبت نام در سایت سوابق بیمه ای است هیچ راهی جز مراجعه حضوری ندارید .

با تشکر

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
با سپاس از توجه شما
نه منظورم ثبت نام نيست. من ثبت نام كرده ام اما هرگز شناسه برايم اس ام اس نشده است و امكان دوباره ثبت نام كردن هم وجود ندارد زيرا سايت اعلام مي كند اين شماره ملي پيشتر ثبت نام كرده است.
توسط (55,060 امتیاز)
با سلام

احتمالا شماره موبایل به اسم تان نیست . در چنین مواقعی اس ام اس ارسال نمی گردد . باید به شعبه مراجعه کنید .

با تشکر

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
درود بر شما و سپاس براي پيگيريتون
موبايل به نام خودم هست. همكارانم هم مشكلاتي مشابه من دارند.
راهي وجود ندارد كه تلفني مشكل را حل كرد؟ رفتن به بيمه شايد دو سه ساعت وقتم را بگيره و افزون بر آن اين رفت و آمدها باعث شلوغي شهر، آلودگي هوا و مصرف بي مورد انرژي مي شه. خودتون خوب مي دونيد كه اطلاعاتي كه در اين سايت هست ارزش قانوني نداره و حتا براي خود شخص هم از نظر قانوني بي ارزشه و تنها براي آگاهيه. بنابراين اين همه بگير و ببند براي چيه؟ مثلا چه سوء استفاده اي مي شه از اين اطلاعات كرد؟ در ضمن اين اطلاعات معمولا هم تا روز بازنشستگي پر از اشتباهه. خود من از طريق امور اداري محل كارم بارها سوابقم را تصحيح كردم و پس از چند ماه دوباره همه چي خرابه! اين روزها هم باز امور اداري كارهايي انجام داده و من مي خواهم ببينم درست شده يا نه.
هدف من بيشتر فرهنگ سازيه و اين كه ما توي اين شهر شلوغ و بي برنامه و بي مدير، بتونيم و ياد بگيريم خيلي كارها را تلفني انجام بديم و يا گروهي انجام بديم. امور اداري محل كارم حاضره اين كار را براي من و بسياري از همكارانم كه مشكلاتي مشابه من دارند انجام بده اما اداره بيمه مي گه همه تون تك تك بايد بياييد!!!! جالبه وقتي هم تك تك مراجعه مي كنيم آنقدر شلوغ و بي در و پيكره كه پاسخ درستي نمي گيريم!!
ببخشيد وقتتون رو گرفتم. اما اگر لينكي با اداره بيمه - بخش سوابق داريد و امكانش وجود داره كه اين موضوع مطرح بشه، همكاري كنيد تا به شهر شلوغمون كه روز به روز انواع و اقسام سرطانها و بيماريهاي لاعلاج در آن بيداد مي كنه كمك كنيم.
باز هم از توجهتون سپاسگزارم.
توسط (55,060 امتیاز)
با سلام

این موضوع را به ستاد مرکزی سازمان اعلام می کنم هر چند بارها توسط بسیاری از بیمه شده ها و همکاران اعلام شده است . نمی دانم نتیجه بشود !

با تشکر

با تشکر

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 3,254 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 505 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...