باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
6,518 بازدید
در بیمه روستایی و عشایر توسط (110 امتیاز)
شخصی که سابقه هفت ماه بیمه تامین اجتماعی در یک کارخانه را دارد سپس به دلیل تعدیل نیرو سابقه بیمه او نیز قطع میگردد در ادامه پس از سه چهار ماه بیکاری به دلیل سکونت در روستا بیمه روستاییان و عشایر را به عنوان بازنشستگی انتخاب میکند
در حین اینکه سابقه بیمه روستایی او به یکسال نرسیده در یک کارگاه دیگر مشغول به کار و لیست بیمه تامین اجتماعی او رد می گردد.
تکلیف او چیست؟
آیا توامان می تواند هر دو بیمه بازنشستگی را ادامه دهد یا یکی از بیمه باید قطع گردد؟
با توجه به اینکه بیمه روستایی هزینه یکسال را یکجا دریافت میکند سابقه یکسال بیمه او با توجه به هم زمان شدن تعدادی از ماه های بیمه روستایی و تامین اجتماعی چیست؟
با تشکر
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (55,060 امتیاز)
با سلام

باید یکی از بیمه ها را قطع کنید وگرنه مشکل ساز می شود . پیشنهاد من این است بیمه روستائیان را قطع کنید و سوابق روستائی تان را به بیمه تامین اجتماعی انتقال دهید . البه صرفا سوابقی را می توان انتقال داد که با سابقه بیمه تامین اجتماعی همپوشانی نداشته باشد .

با تشکر

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (3,100 امتیاز)
با سلام در تکمیل فرمایشات دوست عزیزمان، انتقال سوابق صندوق عشایر منوط به داشتن ارتباط بیمه ای در صندوق تامین اجتماعی است که در صورت تقاضا و تکمیل فرمهای مربوطه در تامین اجتماعی با صندوق عشایر مکاتبه و صندوق مذکور با اعمال همپوشانی با سابقه تامین اجتماعی و ارسال قراردادها امکان اجرایی شدن پروسه انتقال را میسر می سازد ،شایان ذکر است سوابق سایر صندوقها نسبت به تامین اجتماعی در اولویت می باشد ،فقط بحث سربازی متفاوت است که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر لطفا تماس حاصل گردد

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...