باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
9,769 بازدید
در شرکت بیمه توسط (190 امتیاز)
با سلام و احترام. یک سوال دارم فرق شرکت های بیمه اعم از ایران البرز آسیا و.... در چی هستش؟؟

 مثلا ایران دولتی هستش و بقیه خصوصی هستن از چه نظر با هم تفاوت دارن؟؟

از نظر هزینه ها وتعهدات باهم فرق دارن؟؟

 میشه لیست رو بزارن ببینیم چه تفاوتی در نرخ بیمه دارن ؟؟

 چون میخوام نمایندگی بیمه تاسیس کنم ولی موندم کدوم رو انتخاب کنم همه میگن بیمه ایران خوبه ولی متاسفانه اجازه نمیدن و بقیه چطورن ؟؟

کسی خبر داره کی مجوز نمایندگی بیمه ایران میدن؟؟

 خیلی ممنونم....
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

در حال حاضر و با توجه به خصوصی شدن تمامی شرکت های بیمه،بجز بیمه ایران،حتما تفاوتی بین بیمه های خصوصی و دولتی وجود داره.

بحث اصلی در این مقوله،نوع مشتری مداری و سرویس دهی به بیمه گزاران در زمان بروز خسارت هست.

همچنین طرز برخورد با ارباب رجوع،دریافت حق بیمه متناسب با نوع سرویسی که فرد از شرکت بیمه خریداری می کنه،همه و همه در این نوع تغییر(خصوصی یا دولتی) باید قابل احساس و مشاهده باشه.

اگه قرار باشه که شرکتهای بیمه خصوصی و دولتی،هیچ تفاوتی با هم نداشته باشن،پس چرا مردم باید بیمه شون رو از بیمه های خصوصی بخرن؟

من خودم بارها دیدم که با وجود نارضایتی مردم از عملکرد و نحوه برخورد و سرویس دهی و حتی کم خسارت دادن بیمه ایران،باز هم در زمان تمدید بیمه نامه هاشون،بیشتر تمایل دارن تا باز هم بیمه شون رو با بیمه ایران تمدید کنن!!!

دلیل این کار فقط دولتی بودن بیمه ایران هست،چون هنوز خیلی از مردم نظرشون به بیمه های خصوصی بدرستی جلب نشده.

البته در سالهای اخیر،خصوصا از شروع دهه ۹۰ به این طرف،به تدریج و با اجرای طرح های بسیار خوب بیمه ای از سوی شرکت های بیمه خصوصی در ایران،نوع دیدگاه و نگرش مردم نسبت به این شرکتها در حال تغییر می باشد.

جالب اینجاست که با بوجود آمدن شرکت های کارشناسی در حوزه تعیین خسارت،مانند ارزیابان ایران پوشش و ... که بدرستی در اجرای تعهدات و ایفای نقش شون در تسریع روند پرداخت کارشناسی خسارت در حتل انجام وظیفه هستن،دیدگاه مردم به این شرکت ها و تغییرات بوجود آمده در صنعت بیمه،قابل تامل و خوشحالی دارد.

پس بنظر من افراد جامعه باید بتدریج دیدگاه های سنتی رو فراموش کنن و به سمت دیدگاه های جدید و مدرن روی بیارن که خودشون در حال مشاهده تغییرات مثبت در صنعت بیمه می باشن.

با توجه به اشباع شدن بیشتر نقاط کشور از نمایندگی های بیمه ایران،این فرصت برای افراد جدیدی که مثل شما میخوان نمایندگی بیمه بگیرن بوجود اومده تا با بررسی و دقت بیستر و جست و جوی دقیق تر،نسبت به انتخاب یکی از شرکت های بیمه خصوصی اقدام کنین و نوع برخورد و رفتار سازمانی شرکت های بیمه رو با ارباب رجوع شون مشاهده کنین تا بتونین بهترین شرکت بیمه رو برای یک عمر خدمت و سرویس خوب دادن به هموطنان عزیزمون انتخاب کنین.

اتفاقا اگه بیمه ایران دیگه به کسی نمایندگی اعطا نکنه این حسن رو داره که شما برای انتخاب یکی از این بیست و چند شرکت بیمه خصوصی به تکاپو بیفتین تا بهترین،خوشنام ترین و مناسب ترین شرکت رو برای ارایه سرویس های خوب بیمه ای به مردم پیدا کنین و در آینده نسبت به این انتخاب تون خداوند رو شاکر باشین.

ضمنا در جدیدترین اخبار صنعت بیمه،رویکرد بیمه ایران هم نسبت به واگذاری بخشی از پرداخت خسارتهای بیمه گزارانش به شرکت های خصوصی،در حال تغییر و تحولات بنیادین می باشد و خواهید دید که حتی این شرکت بیمه قدیمی که مدیران جدید آن در حال تغییر نگرش خود به مردم و بیمه گزاران شان می باشند،در آینده ای نه چندان دور،مجبور به همسان سازی و بروز رسانی خود با سایر شرکت های بیمه خصوصی در ایران خواهند گردید.

ضمنا به این موضوع نیز توجه داشته باشین که نرخ پایه تمام بیمه نامه ها،از سوی بیمه مرکزی اعلام میشه و فقط نوع پوشش های اضافه هست که میتونه میزان نرخ حق بیمه رو تغییر بده وگرنه الآن و در حال حاضر،بخصوص در بیمه ثالث،دیگه بحث تخفیف های آنچنانی و نرخ شکنی از سوی شرکت های بیمه،ملغی شده هست و در حوزه های دیگه هم بزودی شاهد این تغییر رویه عالی خواهیم بود.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 483 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 48,343 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 2,169 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 6,945 بازدید
سوال شده اردیبهشت 23, 2016 در شرکت بیمه توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 833 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,105 بازدید
سوال شده اردیبهشت 22, 2016 در بیمه تامین اجتماعی و اداره کار توسط فرشاد خسروی
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,472 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,652 بازدید
سوال شده آذر 4, 2016 در شرکت بیمه توسط علی اکبرجابری
0 امتیاز
1 پاسخ 712 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 3,476 بازدید
سوال شده اردیبهشت 28, 2016 در شرکت بیمه توسط صالحی
+1 امتیاز
1 پاسخ 663 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,537 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,044 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 6,175 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 2,645 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...