باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
8,531 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (120 امتیاز)
سلام

بیمه های عمر پاسارگاد با بیمه عمر روستایی چه فرقی داره ؟؟
1 پاسخ
+1 امتیاز
توسط (8,000 امتیاز)

سلام.

مزایای بیمه روستایی

1.درمان
 2.مزایای پیری هر زن و مرد روستائی و عشایری که حداقل 65 سال سن و حداقل 15 سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد ، می تواند از مزایای مستمری پیری استفاده نماید و حقوق حداقل معادل دو سوم درآمد انتخاب شده ای که در همان سال حق بیمه از آن کسر گردیده است ، دریافت مینماید
 3. از کارافتادگی  کلّی در اثر حادثه ناشی ار کار چناچه روستائی در اثر حوادث ناشی از کار توسط کمیسیونهای پزشکس صندوق از کارافتاده  کلّی شناخته شود ، بدون در نظر گرفتن مدت پرداخت حق بیمه می تواند تا پایان عمر و پس از آن وی از مزایای مستمری ماهانه استفاده نمایند.
 4. از کار افتادگی  کلّی غیر ناشی از کار هر روستائی که پس از بیمه شدن در اثر حادثه غیر ناشی از کار ، از کار اقتاده شود و به تشخیص کمیسیونهای پزشکی صندوق از کار افتادگی  او کلی و به پس از بیمه  شدنش مربوط باشد با داشتن حداقل یکسال سابقه بیمه و بشرط آنکه حق بیمه 90 روز قبل از وقوع حادثه را پرداخت کرده باشد از مزایای مستمری از کارافتادگی استفاده مینماید . با توجه به نبود شرط سقف سنی در عضویت در صندوق افراد مسن هنگام ورود از کارافتاده قبل از نامنویسی محسوب می گردند.
 5.  برخورداری بازماندگان تحت تکفل بیمه شده متوفی از مستمری افراد تحت تکفل  بیمه شدهای که در اثر حادثه ناشی از کار فوت نماید ، با هر میزان سابقه پزداخت بیمه ، مشمول مستمری بازماندگان خواهند بود و بازماندگان تحت تکقل بیمه شده متوفی در اثر بیماری یا حادثه غیر ناشی از کار که حداقل یک سال از شروع عضویت وی در صندوق گذشته و بشرط آنکه حق بیمه 90 روز متصل به زمان وقوع وفات خود را پرداخت کرده باشد بر طبق مقررات صندوق مشنمول دریافت مستمری می باشند.
 6. نقل وا نتقال سوابق نقل و انتقال بین صندوق و سایر صندوقها مثل سازمان تأمین اجتماعی ، بازنشستگی کشوری و نیروهای مسلح به این صندوق و بالعکس مطابق قوانین و مقررات مربوطه  و پس از تصویب ضوابط.

مزایای بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

1.دریافت وام به میزان 90%اندوخته بدون ضامن و وثیقه

2-تخفیف در دریافت بیمه های اموال

3-تعیین میزان و نوع پرداخت حق بیمه

4-جز هزینه های قابل قبول مالیاتی

5-دریافت سود تضمینی و سود مشارکت

6-پوشش از کارافتادگی

7-پوشش بیماریهای خاص

8-پوشش حادثه

9-پوشش آتش سوزی منزل مسکونی

10-دریافت یکجای اندوخته به علاوه سود در پایان قرارداد


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
0 پاسخ 1,627 بازدید
سوال شده خرداد 16, 2016 در سایر توسط بدون نام
0 امتیاز
1 پاسخ 1,312 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,257 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 8,298 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,296 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 2,196 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,615 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 1,486 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...