باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
513 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (130 امتیاز)
با سلام میخواستم بدونم چه مقدار ماهیانه باید پرداخت کنم تا بعد از ۱۵ سال حقوقی معادل ۳ میلیون در بیمه سینا داشته باشم.۳۲ ساله مجرد شغل آژانس.با تشکر
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
دوست گرامی سلام ،وقت بخیر.

با تشکر از توجه شما به خودتون،سرنوشت تون و اینکه برای آیندتون ارزش قایل هستین.

متاسفانه،در بین دوستان ما در سایت،از شرکت بیمه سینا همکاری وجود نداره،فلذا چون دیدم که سوال تون بی پاسخ مونده خواستم فقط چند نکته را خدمت تان عرض کنم.

بیمه سینا هم به مانند بقیه شرکت های بیمه،تحت نظارت بیمه مرکزی بوده و به فروش انواع بیمه نامه مبادرت می ورزد،لکن پوشش های بیمه نامه عمر سینا نیز به مانند بیشتر شرکت های بیمه،همان چهارچوب اولیه کلی بیمه های زندگی در ایران را داراست و لاغیر.

چهارچوب کلیات بیمه های زندگی در ایران یکسان است.

بعضی از شرکت های بیمه(مانند بیمه پاسارگاد) ،با توجه به دیدگاه مدیریت آن،و برای اینکه بهترین و بیشترین تعهدات  و خدمات بیمه ای را در غالب این بیمه نامه به مشتریان خود عرضه نماید،اقدام به افزودن پوشش هایی بیشتر نسبت به سایر شرکت های بیمه نموده،که در این راستا از سال ۱۳۹۱ اعمال این تغییرات باعث افزایش فروش بی نظیر ترین بیمه عمر حال حاضر در ایران را موجب شده است.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه(حتی جمعه ها و ایام تعطیل)،از ساعت ۱۹/۳۰ الی ۱۸/۰۰ از مشاوره رایگان با بنده بهره مند بشین.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 822 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 4,045 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,049 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 496 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,171 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...