باز هستیم
+1 امتیاز
955 بازدید
در پرداخت حق بیمه توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
چرا کارفرما بیمه کارگر اداره کاری را آزاد کم میکنه
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (79,140 امتیاز)
با سلام کارفرما موظف میباشد بابت هر کارگر ،7%از حقوق کارگر و23%از طرف خودش که جمعا 30%حقوق کارگر میباشد به سازمان تامین اجتماعی بابت حق بیمه واریز نماید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,411 بازدید
سوال شده مهر 24, 2016 در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط سامان سامان
+2 امتیاز
1 پاسخ 5,304 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 938 بازدید
سوال شده مهر 20, 2016 در بیمه اجباری پرسنل و کارکنان توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 5,378 بازدید
سوال شده مرداد 28, 2016 در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط علیرﺽا
بیمه بیکاری
تماس با ما
درباره ما
بلاگ
قوانین و شرایط
حریم خصوصی

آدرس:  تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، برج فناوری دانشگاه امیر کبیر، واحد 102  ​

تلفن: 02192009759 

ایمیل: info@bidbarg.com 


مجوز اینماد - Enamad Trust Certificate

 

مجوز نماد اعتماد الکترونیک

Zarinpal Trust Certificate

پرداخت امن با زرین پال

 

...