باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
404 بازدید
در بیمه مسافرتی توسط
شرایط بیمه مسافرتی بیمه آسیا چیست ؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (329,890 امتیاز)

از جمله پوشش های بیمه مسافرتی بیمه آسیا می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • در صورت بروز بیماری یا صدمات جسمانی بیمه شده در خارج از کشور، هزینه های متداول و لازم بستری در بیمارستان، جراحی، معاینات پزشکی و داروی تجویزی پزشک معالج، حداکثر تا سقف مبلغ مندرج در بیمه نامه قابل پرداخت می باشد.
  • در صورت بروز حادثه یا بیماری ناگهانی با توجه به موقعیت و وخامت حال بیمه شده درخصوص انتقال وی به مرکز درمانی مناسب و یا لزوم بازگرداندن وی به کشور تصمیم گیری و اقدام می گردد.
  • این پوشش شامل پرداخت هزینه های معالجه دندان درد، درمان عفونت و کشیدن دندان می باشد.
  • هر گاه بیمه شده توسط شرکت امدادرسان انتقال داده شود و یا جسد وی به ایران منتقل گردد، شرکت امدادرسان کودکان زیر 15 سال همراه وی را که در اثر موارد فوق بی سرپرست مانده اند با یک سرپرست به ایران باز خواهد گرداند.
  • در صورت فوت بیمه شده، هزینه های انتقال جسد بیمه شده به کشور محل اقامت وی قابل پرداخت است.
  • در صورت بستری شدن بیمه شده به دلیل بیماری ناگهانی و یا حادثه به مدت بیش از هشت روز متوالی، شرکت امدادرسان، هزینه سفر یک نفر منتخب بیمه شده از کشور ایران را (طبق شرایط مندرج در شرایط عمومی بیمه نامه) پرداخت می نماید.
  • چنانچه بیمه شده به دلیل بروز مسائل حاد پزشکی یا فوت یکی از بستگان درجه اول نتواند از بلیط اصلی خود برای بازگشت به کشور استفاده نماید، «شرکت امدادرسان» هزینه های تکمیلی معقول تهیه بلیط جهت مراجعت وی به ایران را طبق شرایط قرارداد پرداخت می نماید.
  • در صورت نیاز پزشکی (دارویی) که لزوم آن توسط گروه پزشکی «شرکت امدادرسان» تایید شده باشد، «شرکت امداد رسان» از سوی بیمه گر داروهای ضروری تجویز شده یا داروهای مشابه آن را در صورت غیرقابل دسترس بودن در محل، برای بیمه شده تعیین، تجویز، تهیه و ارسال خواهد کرد. در هر حال هزینه اینگونه داروها به عهده بیمه شده خواهد بود. حمل دارو تابع مقررات وقت شرکت های هواپیمایی یا هر شرکت حمل و نقل دیگر خواهد بود.
  • «شرکت امدادرسان» به محض درخواست بیمه شده، هر گونه پیام فوری مربوط به «حادثه تحت پوشش» را به فرد معرفی شده توسط بیمه شده انتقال خواهد داد، همچنین در موارد فوریت پزشکی نیز اطلاعات مورد نیاز از قبیل نام پزشکان، متخصصان، دندانپزشکان، داروخانه ها، بیمارستان ها و مراکز پزشکی، آمبولانس و غیره را در اختیار وی قرار داده و راهنمایی های لازم را ارائه خواهند نمود، این راهنمایی به معنی تشخیص پزشکی نمی باشد.
  • در صورت مفقود شدن و یا به سرقت رفتن مدارک مهم مسافرت از قبیل پاسپورت، ویزا، بلیط هواپیما و غیره «شرکت امدادرسان» اطلاعات لازم در مورد چگونگی اقدامات قانونی برای جایگزین نمودن آنها را منطبق با قوانین محلی در اختیار بیمه شده خواهد گذاشت.
  • شرکت امدادرسان هزینه های دفاع قانونی در مقابل اشخاص ثالث در دعاوی کیفری و مدنی ناشی از حوادث رانندگی در خارج از کشور را طبق شرایط مندرج در شرایط عمومی بیمه نامه تقبل می نماید.
  • به موجب این بیمه نامه، شرکت امدادرسان، متعهد جبران خسارت های ناشی از فقدان بار تحویلی به هواپیما و تاخیر در ورود بار همراه مسافر بوده و نیز همکاری و راهنمایی های لازم درخصوص یافتن و ارسال بار و ملزومات شخصی و نیز تأمین هزینه های ناشی از تاخیر در حرکت وسیله نقلیه را طبق شرایط مندرج در شرایط عمومی بیمه نامه تقبل می نماید.
  1. تامین هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان در خارج از کشور
  2. جابجایی یا بازگرداندن بیمه شده به کشور در طول سفر در اثر بروز بیماری یا حادثه
  3. پرداخت هزینه های فوری دندانپزشکی
  4. بازگشت کودکان همراه بیمه شده به کشور
  5. بازگرداندن جسد متوفی
  6. سفر اضطراری یکی از افراد خانواده (عیادت ضروری)
  7. بازگشت اضطراری به کشور به دلیل فوت یکی از اعضا نزدیک خانواده
  8. ارسال دارو
  9. ارسال پیام ها و ارائه اطلاعات مراجع درمانی در مواقع اضطراری
  10. مشاوره برای رفع مشکلات
  11. معاضدت حقوقی
  12. پوشش ها و مزایای مربوط به بار همراه مسافر

سایر شرایط بیمه نامه:

  • این بیمه نامه بر حسب درخواست متقاضی برای مدت یک الی 92 روز صادر می گردد.
  • برای افرادی که به طور مستمر به خارج از کشور سفر می نمایند ، بیمه نامه برای مدت 6 ماه یا یک سال صادر می گردد.
  • پوشش ها و مزایای این بیمه نامه شامل تمام بیمه شدگان بدون محدودیت سنی می باشد.
  • صدور این بیمه نامه به صورت انفرادی بوده لیکن برای افرادی که به صورت گروهی (بیش از 10 نفر) در مدت زمان معین و یکسان به یک مقصد سفر می نمایند، تخفیف ارائه می گردد.
  •  به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه افرادی که به طور مستمر از کشور خارج می شوند، بیمه نامه به صورت multiple طبق ویزا صادر می گردد. در این صورت مسافر وقتی برای اولین بار به کشور باز می گردد بیمه نامه منقضی نگردیده و تا زمان انقضاء ویزا می تواند به طور مکرر مسافرت نماید.
  • در زمان وقوع حادثه می توانید در تمامی طول شبانه روز با شرکت امدادرسان که تلفن های تماس آن در روی بیمه نامه درج گردیده، تماس حاصل نموده و مشکلات خود را با آنان در میان گذارده و در محل، از خدمات این بیمه نامه بهره مند شوید. برای تماس با این شماره تلفن ها، نیازی به آشنایی با زبان خارجی نبوده و افراد پاسخگو کاملا به زبان فارسی مسلط می باشند.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 295 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 672 بازدید
سوال شده اسفند 11, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط حامدی
+2 امتیاز
1 پاسخ 382 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 4,297 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 988 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 828 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...