باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
1,396 بازدید
در بیمه بیکاری توسط (110 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
با عرض سلام و خسته نباشید
بنده در یک شرکت تابع بانک اقتصاد نوین مشغول به مدت ۷ سال کارشناس بودم و طی تغییر مدیر عامل تعدادی از پرسنل را عذرشان را خواستن. و گفته شده تا آخر قرار داد که ۲۸ اسفندماه ۹۵ می باشد تمام حقوق و سنوات را پرداخت میکنیم.

الان سوال بنده این است که بهتر الان جهت گرفتن بیمه بیکاری تسویه کامل انجام دهیم یا همان ۲۸ اسفند ماه.؟

 (با توجه به اینکه پرداخت بیمه بیکاری میانگین حقوق سه ماه قبل از بیکار شدن می باشد، و ما در این سه ماه کمترین حقوق را خواهیم گرفت)
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (31,590 امتیاز)
با سلام

در صورتیکه دارای قرارداد می باشید کارفرمای شما می بایستی پس از اتمام قرارداد نامه عدم نیاز صادر و به شما ارائه دهند و پس از تسویه حساب می توانید با قرارداد و نامه عدم نیاز به اداره کار محل مربوطه مراجعه نموده و نسبت به دریافت مقرری بیمه بیکاری اقدام نمائید.

شما نوشته بودید که کمترین حقوق را در سه ماه آخر دریافت خواهید کرد.... کارفرمای  شما می بایست به استناد قراردادی که داشته اید نسبت به پرداخت حقوق و مزایای شما اقدام نماید و نمی تواند کمتر از آن پرداخت نماید و در صورتیکه کمتر پرداخت نموده باشد می توانید طی دادخواستی مبنی بر الزام کارفرما به پرداخت مابه التفاوت دستمزد اقدام نمائید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (31,640 امتیاز)
اگر انطور که فرمودین ،عذرشان راخواستند ، پس اگر حق بیمه برایتان پرداخت نمی گردد و ترک کار زده شده ،هرچه سریعتر به اداره کار مراجعه و مراحل بیکاری را اقدام فرمائید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
2 پاسخ 8,211 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,538 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...