باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
449 بازدید
در بیمه بیکاری توسط
با عرض سلام
من با داشتن ۵ سال سابقه کار بعد از اتمام مرخصی زایمان کارفرما اخراجم کرد و در اداره کار هم با مدارک رای به غیر ارادی بودن بیکاریم دادند از طرفی برای مرخصی ۹ ماهه از تامین اجتماعی به دیوان عدالت شکایت کردم و رای بدوی به نفعم صادر شد ولی تامین اجتماعی درخواست تجدید نظر داده که میگویند جوابش و گرفتن اجرای حکم طول میکشد

 الان مثلا اگر ۳،۴ ماه دیگه سوابقم برای مدارک بیمه بیکاری ببرم (چون ۳ ماه آخر مرخصی زایمانم در سوابفم فعلا نیست.) مشکلی در گرفتن بیمه بیکاری برایم پیش میاد ؟یعنی دیر بردن مدرک سوابق باعث مشکل گرفتن بیمه بیکاری برایم میشود؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (15,520 امتیاز)
با سلام شما میتوانید درخواست بیمه بیکاری کرده وتحت پوشش بیمه بیکاری قرار خواهید گرفت  لابت سه ماه  مرخصی زایمان  با توجه به رای دیوان عدالت اداری امکان اینکه دیوان رای خودرا بشکند وجود ندارد شما از روزی که تقاضای بیمه بیکاری را دادید مبنای پرداخت بیمه بیکاری از تاریخ درخواست وثبت درخواست میباشد..ایمانی

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (2,300 امتیاز)
با توجه به بند 3 سیاستهای جمعیتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب و بخشنامه وزارت کار در راستای اجرای صحیح تبصره 2 ماده 3 قانون ترویج تغذیه با شیر مادر ، بر اساس این قانون برای حفظ امنیت شغلی مادران پس از مرخصی زایمان و در حین شیردهی اخراج زنان کارگر اعم از هر تعهد کار نظیر قرارداد مدت موقت، کارمعین و یا قرارداد دایم در ایام مرخصی زایمان و دوران شیردهی تا پایان دو سالگی کودک ممنوع است.
درخصوص دریافت بیمه بیکاری  ،،(( بيمه شده مكلف است ظرف (۳۰ (روز از تاريخ بيكاري با اعلام مراتب بيكاري به واحدهاي كار و امور اجتماعي آمادگي خود را براي اشتغال به كار تخصصي و يامشابه آن اطلاع دهد. مراجعه پس از سي روز با عذر موجه و با تشخيص هيات حل اختلاف تا سه ماه امكان پذير خواهد بود. ))

دژبخش  مدیر موسسه مشاوره شغلی هستی

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,116 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 991 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...