باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,164 بازدید
در جریمه و بدهی بیمه توسط

سلام من برگه اعلامیه بدهی برآوردی رو از بیمه گرفتم آیا تخفیفی غیر تخفیف های مندرج در برگه وجود دارد 

تخفیف های مندرج در برگه اعلامیه بدهی برآوردی شامل می باشد :

الف - چنانچه مجموع حق بیمه و بیمه بیکاری مندرج در این برگه تا کنون تقسیط یا به اجرا نرسیده است را یکجا و نقداً پرداخت نمایید از 40 %جرائم مربوطه معاف خواهید شد در غیر اینصورت کل حق بیمه و جرائم  طبق ماده 50 قانون تامین اجتماعی از طریق اجرا وصول خواهد شد.

ب - در صورتیکه طبق ماده 42 قانون تامین اجتماعی به بدهی برآوردی اعلام شده در این برگه اعتراض دارید میتوانید اعتراض کتبی خودرا حداکثر ظرف مدت سی روز از تاریخ ابلاغ این برگه جهت رسیدگی در هیأت بدوی تشخیص مطالبات به این شعبه تسلیم نمایید.

ج - چنانچه ظرف مدت 30 روز از تاریخ ابلاغ این برگه بدهی برآوردی را به حساب سازمان واریز و یا ترتیب پرداخت آن داده نشود جریمه تاخیر پرداخت حداکثر 22 %به بدهی تعلق خواهد گرفت بدیهی است اعتراض به بدهی مانع از تعلق جریمه تاخیر نخواهد شد و در صورتیکه اعتراض دارید میتوانید کل بدهی را به حساب سپرده واریز تا از پرداخت جرائم.معاف شوید.

د - در صورتیکه به رای مذکور در این برگه معترض هستید با توجه به مفاد ماده 43 قانون تامین اجتماعی و اصلاحات آن میتوانید حداکثر ظرف بیست روز از تاریخ ابلاغ این برگه اعتراض کتبی خود را به این شعبه تسلیم نمائید در غیر اینصورت بدهی قطعی و طبق ماده 50 قانون تامین اجتماعی وصول خواهد شد.

1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (12,000 امتیاز)
سلام

خیر برگه بدهی براوردی هیچ تخفیفی ندارد و باید همون مبلغ پرداخت شود و در صورت عدم پرداخت ماهی 2% جریمه دارد و در صورت اعتراض باید فرم پر کنید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
سوال شده آذر 9, 2018 در جریمه و بدهی بیمه توسط (100 امتیاز) اگر به بدهی تامین اجتماعی اعتراض شود مبلغ جریمه از چه زمانی محاسبه می شود ؟

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
1 پاسخ 7,088 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 443 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 758 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...