باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
1,476 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
برای ثبت نام بیمه عمر باید چیکار کرد
4 پاسخ
0 امتیاز
توسط (670 امتیاز)
سلام

باید ابتدا نزد نماینده بیمه رفته و فرم ثبت نام رو پر کنید و بعد بیمه نامه شما صادر میشود.

برای راهنمایی بیشتر لطفا با بنده تماس بگیرید .


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
ویرایش شده توسط
سرکار خانم یا جناب آقای پیرمرادی سلام،وقت بخیر.

در ابتدا من برای راهنمایی و ارایه مشاوره صحیح به شما باید بدانم که در حال حاضر تحت  پوشش چه  بیمه هایی هستین تا بتونم درست بهتون مشاوره بدم.

شما میتوانید با مشاوره گرفتن از نمایندگان شرکت های بیمه و پس از اطلاع از نوع ،شرایط پوششهاو  پرداخت،و اینکه خرید چه نوع بیمه نامه ای مد نظر شماست،نسبت به خرید آن اقدام فرمایید.
در حال حاضر،در بین شرکت های بیمه خصوصی،در زمینه ارایه خدمات و پوششها،و نیز توانگری مالی شرکتهای بیمه،که نزد بیمه مرکزی دارای اهمیت فراوانی می باشد،بیمه پاسارگاد برترین شرکت جزو ۴ شرکت برتر بیمه ای معرفی شده است.
در صورت نیاز به مشاوره تماسی  با من داشته باشید.

از اینکه به ما اعتماد میکنید،صمیمانه از شما سپاسگزارم.

انتخاب حق شماست.

با بیمه های عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد،آرامش را به خود و خانواده محترمتان هدیه نمایید.

موفق و پیروز باشید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (328,530 امتیاز)

برایثبت نام و خرید بیمه عمر ، می تونید اطلاعات خود را در بخش دریافت مشاوره رایگان خرید بیمه نامه وارد نمایید تا نماینده بیمه منتخب با شما تماس بگیرند.

بر روی لینک زیر کلیک نمایید

https://www.bidbarg.com


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)

سلام بر شما   بیمه گذاران و اشخاصی که برای تحقیق و خرید آگاهانه بیمه عمر ( زندگی ) به این سایت رجوع نموده اید ،

در این گفتار قصد دارم، فارغ از هر برندی به نکاتی اشاره کنم که هرکسی باید بسته به نیاز خود بیمه عمررا خریـداری کنـد و باید حتما با یک مشـاور خبـره بیمه ای عـمـر مشـورت نموده و از او بخواهد بهترین پیشنهاد بیمه عمر و تامین آتیه ( زندگی ) رابرای وی طراحی کند . چند نکته بسیار مهم ، که باید توجه فرمائید :

1 - هیچگـاه بدون بررسی و تحلیل دقیق شرایط شرکت های بیمه و نیز بدون کمک یک مشاوره خبره ، اقدام به خرید هیچ بیمه نامه ایی نکنید.

2- از هرکسـی که ادعـایی می کند و یا قانـونی را مطـرح می کند حتما مستـنـدات بخواهیـد و همه مستندات مکتـوب و قابـل استناد و با منبع باشند.

3- قبـل از خرید ، شرایط اقتصادی و توان پـرداخـت خود را مشخص کنید ، چون پس از عقـد قرارا داد بیمه، در صـورت انتخاب روش های پرداخت بغیر از سالانه تا پایان سال اول قرار دادتان ، امکان تغییر مبلغ را نخواهید داشت. همچنین به ضرایب افزایش حق بیمه در سال های آتی دقت نمائید ، چون روش محاسبـه این ضرایب بصورت پلکانی است برای مثال به جدول زیر دقت نمائید. *مورد دیگر درباره پوشـش ها و ضـرایب می باشد در ایـن باره واقعا باید متناسب با شغل و شرایط سنی شما توسط مشاورتان طراحی گردد.

4- لطفا نگاه نکنید که فلان دوست یا آشنا این بیمه را خریده ، پس حتما چیزی بوده است و دلیل انتخابتان ملاک قراردادن آنها نبـاشد ، چه بسـا شـرایط بیمه نامـه آن شخص با شما یکی نبوده و یا ایشان هیچ تحقیقی در زمـان خرید نکرده باشند. ضمنا شرایط جسمانی هرکسی با دیگری فرق دارد ( از جمله تناسب قد و وزن ، بیماری ها ) پس بیمه هرکسی با دیگری فرق خواهد داشت.

5- هیچ شرکت بیمه گر، بدی نداریم ، پس از اشخاصی که دائم در حال تخریب دیگرشرکت های بیمه ای هستند بپرهیزید، اینگونه اشخـاص چون اطلاعـات درستی نـدارند در انتخاب شما را مردد خواهنـد کرد.

6- همیشه از مشاور بیمه ایی خود بخواهید که کاملا شرایط خرید ، سود ، بازخرید ، وام ، پوشش های بیمه ایی ، موارد استثنا و دوره انتظار بیماری ها و حوادث را برایتان کامل توضیح داده و جدول استعلام مورد نظر شما را کاملا برایتان تشریح نماید.

7- پس از موارد 6 گانه فوق ، با خیال راحت بیمه خود را از هر شرکتی که احساس می کنید نیاز های شما را برآورده می کند خریداری نموده و همیشه به داشتن بیمه عمر افتخار کنید چون مطمئنا یکی از بهترین انتخاب های زندگی خود را کرده اید . شاد و سلامت و پر توان باشید.

یکی از بهترین انتخاب های زندگی خود را کرده اید .

شاد و سلامت و پر توان باشید


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
5 پاسخ 835 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 2,076 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 522 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 9,334 بازدید
سوال شده آبان 21, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 6,517 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 275 بازدید
سوال شده مهر 8, 2016 در سوالات کارشناسان و نمایندگان بیمه توسط ثابتی
+1 امتیاز
2 پاسخ 855 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,936 بازدید
سوال شده فروردین 3, 2016 در بیمه سلامت و بیمه خدمات درمانی توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,273 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...