باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
1,887 بازدید
در سوابق بیمه توسط
باسلام

من در یک منطقه محروم روستایی , مربی پیشدبستانی هستم البته مدیر وموسس هم هستم.  باید در قبال کارم بیمه ام را خودم برای خودم واریز میکردم . اما درآمدم آنقد ناچیز بود که  هزینه رفت و آمدم به زور جور میشد . ودر مدت 13 سال که  در روستا کار میکنم فقط در سال 89 برای خودم بیمه روستایی(   به دلیل بیتوته در روستا ) واریز کردم . و  فقط یکسال بیمه روستایی دارم  .    سالهای بعدی رو بازم نتونستم واریز کنم .

سوالم اینست که میتونم با مدارکی که در دست دارم ( تمام مدارکی که شاغل بودنم را  در آن سالها اثبات میکند )  اگر من  این مدارک را ارائه کنم . آیا  میتونم برای سالهایی که بیمه ام را واریز نکردم  بیمه واریز کنم ؟؟؟

 آیا  سازمان تامین اجتماعی  یا بیمه  روستایی   اجازه واریز بیمه آن سالها را بمن میدهند یا نه؟؟؟

آخه امسال قراره مارو استخدام کنن .من به سابقه بیمه ام نیاز دارم .... خیلی نگرانم  .   دوست ندارم سالهایی رو که زحمت کشیدم و شاغل بودم  بخاطر عدم واریز بیمه ام  ,  از بین بره ..

با تشکر فراوان
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (54,350 امتیاز)
باسلام
خیر نمیتوانید چراکه شاغل بودن دلیل بر انجام بیمه نمیباشد و اگر اینطور بود هیچکس حق بیمه واریز نمیکرد و هنگام نیاز با ارایه مدارک شغلی حق بیمه رو یکجا واریز و از خدمات و مزایای آن برخوردار میشد لذا این خواسته شما امکان پذیر نمیباشد

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 4,115 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 863 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,153 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...