باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+3 امتیاز
2,391 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
من بیمه تامین اجتماعی دارم، چرا باید بیمه عمر و سرمایه گذاری بخرم؟
5 پاسخ
+1 امتیاز
توسط
اول اینکه بیمه های اجتماعی از جمله تامین اجتماعی و خدمات درمانی، ماهیت درمانی دارند یعنی عمدتاً حق بیمه های پرداختی شما صرف هزینه های درمانی میشود و تفاوت بسیاری با بیمه عمر و سرمایه گذاری دارند. شما میتوانید بیمه عمر و سرمایه گذاری را به عنوان مکمل بیمه های تامین اجتماعی خریداری کنید.

در صورت فوت فرد در بیمه تامین اجتماعی غیر از مبلغ ناچیزی از هزینه کفن و دفن (تا سقف 200.000 تومان) پولی به بازماندگان پرداخت نمیشود، در حالیکه در بیمه عمر و سرمایه گذاری چنانچه خدای ناکرده اتفاقی برای بیمه گزار بیافتد حتی اگر یک قسط از حق بیمه را هم پرداخت کرده باشد، علاوه بر پرداخت سرمایه فوت ، چنانچه پوشش فوت بر اثر حادثه هم خریداری شده باشد، تا ۳ برابر سرمایه فوت، به بازماندگان پول پرداخت میگردد. در حالیکه در بیمه تامین اجتماعی ، حقوق به بازماندگان تحت شرایط خاص ( از میان فرزندان تنها به فرزند دختر و مجرد) انتقال می یابد.

حق بیمه های پرداختی شما به سازمان تامین اجتماعی قابلیت بازخریدی ندارد. شما ۷% حقوق دریافتیتان را ماهیانه بابت حق بیمه تامین اجتماعی پرداخت میکنید، اگر استفاده ای هم از آن نکنید نمیتوانید مبالغ پرداختی خود را بازخرید کنید. در حالیکه در بیمه عمر و سرمایه گذاری، حق بیمه های پرداختی شما برخلاف تامین اجتماعی امکان بازخریدی داشته و در پایان دوره به همراه سود با بهره مرکب محاسبه میشود و به صورت یکجا و یا مستمری قابل دریافت میباشد .
+1 امتیاز
توسط (11,880 امتیاز)
درودبرشما،خیلی خوبه که تامین اجتماعی رو برای خودتون تهیه کردید.البته شما نگفتیدکه این بیمه رو با چه هدفی تهیه کردید و در اون صورت بهتر میتونستم شما رو راهنمایی کنم ،این بیمه نیاز به مشاوره حضوری داره.اما چیزی که میشه گفت با تامین اجتماعی شما میتونید برای سرماخوردگی.سونوگرافی و... به پزشک مراجعه کنید و درصدی تخفیف بگیرید که این موارد هزینه های درمان معمولی هستند.ولی بیمه عمر پوشش های ارزنده ای مانند فوت طبیعی و حادثی که هر سرپرست خانواده لازم دارد و مبلغ چشمگیری پرداخت میکند.در حالی که تامین اجتماعی این مورد را در حد هزینه کفن و دفن فرد پرداخت میکند.دبگر پوشس بیمه عمر امراض خاص .ازکارافتادگی کامل و جامع..باز نشستگی در تامین اجتماعی بعد از 30 سال و آقایون 60 سالگی و خانمها 55 سالگی ست.ولی در بیمه عمر بعد از 10 سال امکان بازنشستگی بدون محدودیت سنی وجود دارد.
برای مشاوره رایگان و تخصصی میتوتنید با من تماس بگیرید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (33,930 امتیاز)
درسته که بیمه تامین اجتماعی بسیاری از هزینه های درمانی شمارو پرداخت میکنه اما در هزینه های پزشکی سنگین تنها بخشی از اون رو میپردازه و هزینه هایی مثل پیوند اعضا سرطان و امثالهم که هزینه های گزافی رو برای بیمه گذار دارن بیمه تامین اجتماعی به تنهایی پاسخگو نیست و بیمه ی عمر به عنوان یک مکمل میتونه شما رو توی این هزینه ها کمک کنه به علاوه ی خیلی از مزیت هایی که بیمه ی عمر داره

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط
با سلام من صادقی نماینده بیمه پارسیان هستم در پاسخ به سوال شما همه ما بنا به دو نیاز باید در کنار بیمه های تامین اجتماعی اگر مجردیم بیمه عمر و سرمایه گذاری طرح انفرادی و اگر متاهلیم بیمه نامه های طرح خانواده را انتخاب کنه ، این دو نیاز یکی بازنشستگی و پیری و دوم اتفاق ناگوار و فوت . هیچکس نمی تواند از زیر این دو اتفاق فرار کنه قطعا یکجا به سراغتان خواهد آمد به همین علت فقط بخاطر خانواده خود همین امروز اقدام به خرید یک بیمه نامه عمرو سرمایه گذاری کنید.در بیمه نامه های طرح خانواده با پرداخت یک حق بیمه همزمان 4 نفر بیمه خواهند شد جهت مشاوره تکمیلتر با ما تماس حاصل فرمایید .
0 امتیاز
توسط (1,960 امتیاز)
با سلام و درود
با احترام به پاسخ های کامل همکاران عزیزم خدمتتون عرض کنم که هر فرد در جامعه امروز با توجه به رشد و پیشرفت در مسیر زندگی بایستی تصمیمات مناسب نسبت به زمان بگیره.
در مورد بیمه هم همینطوره. اینکه شما دارین از خدمات بیمه اجتماعی استفاده میکنید خیلی عالیه اما آیا این بیمه تمامی خواسته های شما پاسخ میده یا نه؟
آیا اگر شما مجبور به یک درمان فوری و لحظه ایی (مثل سکته قلبی) در سفر داشته باشین آیا بیمه اجتماعی کافیه؟
من فک میکنم اگر یک مشاوره با کارشناسان بیمه ایی در این خصوص داشته باشین بیشتر احساس نیاز به یک بیمه زندگی را خواهیدداشت.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
3 پاسخ 3,859 بازدید
0 امتیاز
4 پاسخ 5,077 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 9,178 بازدید
+2 امتیاز
5 پاسخ 1,955 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 3,231 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,922 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,289 بازدید
0 امتیاز
5 پاسخ 1,750 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 1,676 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 2,253 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 1,300 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,273 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,043 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 398 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,303 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,761 بازدید
+1 امتیاز
6 پاسخ 1,259 بازدید
+2 امتیاز
4 پاسخ 858 بازدید
+1 امتیاز
5 پاسخ 875 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,953 بازدید
+2 امتیاز
8 پاسخ 8,808 بازدید
+1 امتیاز
5 پاسخ 5,597 بازدید
+1 امتیاز
6 پاسخ 5,220 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...