باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
570 بازدید
در بیمه مسوولیت و مهندسی توسط
سلام

شرایط بیمه مسیولیت بیمه ما
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (28,870 امتیاز)
ویرایش شده توسط

بيمه مسئوليت

بيمه مسئوليت

امروزه با توسعه جوامع و گسترش فعاليت‌هاي اجتماعي، هر شخصي مي‌تواند در نتيجه عمل يا ترك عمل خود خطري ايجاد نمايد و موجب زيان به ديگري گردد و مسئول شناخته شود که در این صورت بايد خسارت وارده را جبران كند. شركت ” بيمه ما “ نيز در همين راستا جهت حمايت از شخص مسئول حادثه خسارات جاني و يا مالي مربوطه را با انواع بيمه‌نامه‌هاي مسئوليت جبران مي‌نمايد.

انواع بیمه مسئولیت

  • بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان

  • بیمه مسئولیت حرفه‌ای

  • بیمه مسئولیت تولیدکنندگان کالا

  • بیمه مسئولیت عمومی

  • بیمه مسئولیت مدنی ناشی از قرارداد (مسئوليت قراردادي)

بيمه مسئوليت كارفرما در قبال كاركنان

كليه كارفرمايان طبق قانون در مقابل خطرات ، مسئول رعايت ايمني و حفاظت كارگران و كاركنان شاغل در محدوده كاري هستند و چنانچه خطري براي هر يك از افراد رخ دهد، بيمه‌گر مسئول جبران خسارت غرامت فوت، نقص عضو و هزينه پزشكي مي‌باشد. بيمه‌نامه مسئوليت كارفرما در قبال كاركنان به عنوان جانشين از طرف كارفرما براي صورتی است که كارفرما مقصر شناخته شده و ناچار به جبران خسارت وارده خواهد بود.

بيمه مسئوليت كارفرمايان واحدهاي خدماتي، توليدي و صنعتي، پيمانكاران پروژه‌هاي عمراني و سازندگان ساختمان را در بر می گیرد.

انواع بيمه مسئوليت كارفرما در قبال كاركنان

  • خطرات و خسارات تحت پوشش

  • خسارت‌هاي ناشي از مأموريت خارج از كارگاه

  • خسارت‌هاي ناشي از كار در غير محل اصلي و در اماكن وابسته به كارگاه

  • خسارت‌هاي ناشي از حوادث نقليه موتوري داخل كارگاه

  • پوشش مسئوليت پيمانكاران فرعي

  • پوشش مسئوليت مهندسان ناظر يا مشاور

  • پرداخت خسارت بدون رأي دادگاه

  • پرداخت خسارت پزشكي بدون اعمال تعرفه

  • جبران مطالبات سازمان تأمين اجتماعي و خدمات درماني (ماده 66 سازمان تأمين اجتماعي)

  • پوشش شخص كارفرما و پيمانكار

  • پوشش خسارت‌هاي جاني وارد به اشخاص ثالث

  • ما به التفاوت افزايش ديه هر سال علاوه بر ميزان تعهدات خريداري شده در بيمه‌نامه حداكثر تا 3 سال پرداخت ديه دوم

  • پرداخت غرامت روزانه كارگران خسارت ديده

  • صدمات جسمي كاركنان بر اثر حوادث نامرتبط به فعاليت اصلي بيمه شده

بیمه مسئولیت حرفه‌ای

هر شخص كه اشتغال به شغل و حرفه‌اي دارد ممكن است بر اثر خطا، قصور، غفلت يا تخلف موجب ايراد خسارت به جان و يا مال ديگران شود. يك مدير، مسئول تمام اتفاقاتي است كه در حوزه مديريتي وي رخ مي‌دهد. چه حادثه ناشي از عملكرد خود و چه ناشي از عملكرد زيردستان وي باشد. مانند مديرعامل یک شركت عمراني و ساختماني که در ايجاد صدمه و خسارت به كارگران،همسايگان و اشخاص ثالث ( مانند عابرين و وسائط نقليه عبوري ) مسئول است.

انواع حرفه در بيمه مسئوليت حرفه‌اي

بیمه نامه مسئولیت حرفه ای ، مسئولیت مهندسان طراح، محاسب و ناظر ساختمان، مدیران مجموعه ورزشی در قبال مراجعه کنندگان، بیمارستان ها و کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها، پزشکان و پیراپزشکان، مدیران استخر و ناجيان غریق در قبال شناگران، مدیران شهربازی‌ها و مکان های تفریحی، مدیران و مربیان مهد‌کودک‌ها در قبال کودکان، مدیران آموزشگاه‌ها در قبال دانشجویان و مراجعه کنندگان، شرکت‌های نصاب سیستم گازسوز، بنگاه‌های مسافرتی (تورهای سیاحتی و زیارتی)، مسئولان اردوی دانشجویی، شرکت های نصب و نگهداری آسانسور، بالابر برقی، هتل داران، مدیران واحدهای اقامتی، ‌تعمیرگاه های مجاز خودرو در قبال مالکین اتومبیل، دلالان رسمی بیمه، سینماداران، رستوران ها، بازرسان فنی، مسئولان اردوهای دانش آموزی و دانشجويی و داروخانه ها را تحت پوشش قرار می دهد.

بیمه مسئولیت توليدکنندگان کالا

به موجب این بیمه نامه بیمه‌گر متعهد می‌شود که خسارات جانی یا مالی وارد به مصرف کنندگان و اشخاص ثالث که ناشی از عدم ایمنی، عیب و نقص کالای تولیدی و عرضه شده توسط بیمه‌گذار است را جبران نماید. این بیمه نامه شامل تولید کنندگان عایق‌های رطوبتی ، تولید کنندگان قطعات خودرو مانند سیلندر و صفحه کلاچ و ... ، تولید کنندگان مخازن ، تولید کنندگان دستگاه‌های فیزیوتراپی و تولید کنندگان لوازم خانگی در قبال استفاده کنندگان است.

بیمه مسئولیت مدنی ناشی از قرارداد

به طور معمول، طرفین یک قرارداد ممکن است به طور غیر عمد یا سهواً باعث زیان دیگری ‌شوند. این بیمه نامه خسارت‌های جانی و یا مالی ناشی از مسئولیت بیمه‌گذار وارد به طرف قرارداد را تحت پوشش قرار می‌دهد. بیمه مسئولیت قراردادی مستاجر در قبال موجر از این دسته هستند.

بیمه مسئولیت عمومی

این نوع بیمه نامه مسئولیت اشخاص به غیر از کارکنان و افراد مرتبط با حرفه یا فعالیت کارفرما می باشد که شامل مسئولیت ناشی از نصب و نگهداری تابلوهای تبلیغاتی، بیلبورد، مسئولیت دارندگان ماشین آلات راهسازی، صنعتی، کشاورزی، مسئولیت جامع شهرداری در قبال شهروندان، مسئولیت ناشی از آتش‌سوزی در قبال همسایگان، مسئولیت ناشی از اجرای پروژه‌های آب، برق ، گاز ، فاضلاب و مخابرات می شود.

همچنین در زمان بهره‌برداری، مسئولیت ناشی از اجرای عملیات ساختمانی، مسئولیت پیمانکاران، مسئولیت پارکینگ داران، (مسئوليت ناشي از آتش‌سوزی، سقوط اجسام، شکست شیشه و خسارت جانی افراد ثالث که در محوطه پارکینگ دچار حادثه می‌شوند)، مسئولیت مدیران و مجریان نمایشگاه‌ها و ... جزیی از بیمه نامه مسئولیت اشخاص به شمار می آید.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 432 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 1,176 بازدید
سوال شده بهمن 23, 2017 در بیمه مسوولیت و مهندسی توسط فاطمه ارنواز (33,930 امتیاز)
+1 امتیاز
2 پاسخ 576 بازدید
سوال شده دی 8, 2017 در بیمه مسوولیت و مهندسی توسط Taghi73 (110 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 905 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,105 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 420 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,009 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 301 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...