باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
1,082 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
سلام

بیمه عمر بيمه ايران معين چیست
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (328,530 امتیاز)

بیمه عمر بیمه ایران معین همان بیمه مان بیمه ایران است (بیمه عمر بیمه ایران توسط بیمه ایران معین طراحی و اجرا می شود)

اطلاعات بیشتر در :

اطلاعات بیمه عمر بیمه ایران می خواستم


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (15,920 امتیاز)
ویرایش شده توسط
بیمه مان چیست ؟

 آیا در مورد بیمه عمر و سرمایه گذاری مان بیمه ایران و پوششهای آن چیزی شنیده اید ؟ آیا تا به حال برای تامین آینده فرزندانتان فکر کرده اید ؟ ما قصد داریم شما را با مزایا و پوششهای بیمه مان بیمه ایران و شرکت ایران معین بیشتر آشنا نماییم . بیمه مان بیمه ایران در واقع نسخه تکمیل شده بیمه جامع زندگی می باشد که مشترکا توسط شرکت سهامی بیمه ایران و شرکت بیمه ایران معین که شرکت تحت پوشش بیمه ایران در منطقه آزاد کیش است طراحی و ارائه گردید . بیمه ای در اصل یک پوشش عمر و پس انداز مختلط می باشد . این بیمه نامه برای شخصی که میخواهد بیمه شود یک سرمایه گذاری است که از هر جهت برای ایشان سودمند خواهد بود. به این دلیل که بیمه مان علاوه بر سرمایه گذاری و پس انداز مطمئن ، شامل سرمایه فوت ، سرمایه فوت در اثر حادثه ، پوشش امراض خاص بجز سرطان  ، پوشش بیماری سرطان و پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه میباشد ، حال شما را با این پوششها بیشتر آشنا مینماییم .

در همان بدو قرار داد و با تکمیل پرشنامه بیمه مان شخص بیمه شده به نسبت سرمایه انتخابی تا صدور بیمه نامه تحت پوشش بیمه حوادث می باشد و چنانچه در این مدت حادثه منجر به فوت برای بیمه شده اتفاق افتد شرکت بیمه موظف به پرداخت 50.000.000 ریال به بازماندگان وی می باشد.

اقساط بیمه مان را میتوانید بصورت ماهانه ، 3 ماهه ، 6 ماهه ، و سالانه و حتی یکجا پرداخت نمود. که حدافل مبلغ ماهانه 25 هزار تومان و حداکثربا توجه به درخواست شما می باشد، که به این مبالغ پرداختی سود 18% تضمین شده پرداخت میشود . مثال : اگر بیمه گزار ماهیانه مبلغ 100هزار تومان را پرداخت نمایید بعد از گذشت 30 سال 1.110.000.000 تومان به بیمه شده پرداخت خواهد شد که وی میتواند این مبلغ را به صورت یکجا دریافت کند و یا بصورت مستمری ماهانه بصورت ماداملعمر به بیمه شده پرداخت خواهد شد .

تعریف پوشش سرمایه فوت و سرمایه فوت در اثر حادثه در بیمه مان بیمه ایران : در موقع صدور بیمه عمر مان مبلغی به عنوان سرمایه فوت و سرمایه فوت در اثر حادثه بر روی برگ پیشنهاد بیمه مان از طرف بیمه گزار درخواست میگردد این به این معنا میباشد که شرکت سهامی بیمه ایران متعهد میشود که در صورت فوت بیمه شده مبلغ درخواستی را به وراثی که شخص بیمه گزار مشخص کرده است پرداخت نماید و در ضمن سرمایه فوت در اثر حادثه در بیمه مان میتواند 2 یا 3 برابر سرمایه فوت به هر علت باشد این انتخاب به عهده بیمه گزار میباشد ، اگر بیمه شده در اثر عادی و طبیعی فوت کنند مبلغ سرمایه فوت بعلاوه مبالغی که بیمه شده پرداخت کردند و سود آن مبالغ (ارزش بازخریدی ) نیز به وراث مشخص شده پرداخت میگردد . در صورتی که بیمه شده بیمه عمر مان بیمه ایران در اثر حادثه فوت کنند مبلغ سرمایه فوت بعلاوه مبالغ پرداختی که به آنها سود تعلق گرفته شده و همچنین سرمایه فوت در اثر حادثه را دریافت مینماید مثال : اگر بیمه شده بیمه مان سرمایه فوت عادی 20 میلیون تومان باشد و سرمایه فوت در اثر حادثه 3 برابر یعنی 60 میلیون تومان داشته باشد و اگر ایشان در سال دهم مبلغی بازخریدی ایشان 32 میلیون تومان باشد و ایشان در اثر حادثه فوت نمایند نه تنها 80 میلیون سرمایه فوت به هر علت و فوت در اثر حادثه را دریافت میکنند بلکه مبلغ بازخریدی را هم به وراث پرداخت میشود جمعا به مبغ 112 میلیون تومان میشود .

پوشش امراض در بیمه مان شامل : سکته مغزی ، سکته قلبی ، جراحی قلب باز ، پیوند کلیه و کبد تا سقف بیست میلیون تومان و پوشش سرطان شامل غرامت انواع سرطان تا سقف پنجاه ملیون تومان میباشد.

یکی دیگر از پوششهای بیمه مان بیمه ایران پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه : این پوشش بدین معنا میباشد که اگر بیمه شده در اثر حادثه و یا ناگهانی دچار نقص عضو شود شرکت بیمه ایران متعهد میباشد تا پایان قرارداد اقساط بیمه شده را پرداخت نموده و در پایان مدت قرارداد سود را به بیمه شده پرداخت نماید .

پوشش وام بیمه مان :بیمه گزار بیمه مان میتواند بعد از 2 سال 90% اندوخته خودتان را وام برداشت کند در نظر داشته باشید برای دریافت وام شما احتیاج به ضامن و یا چک و یا سفته ای ندارید و بیشتر از 2 ساعت زمان برای دریافت وام صرف نخواهید کرد.

پوشش بیمه ای از بدو تولد : مزایای دیگر بیمه مان پوشش بیمه ای از بدو تولد می باشد.که سقف آن در حال حاضر ده ملیون تومان می باشد

پوشش پرداخت بخشی از سرمایه در سال آخر زندگی:چنانچه بیمه گزار از نظر پزشکی در سال آخر عمر خود باشد و در اصطلاح عام پزشکان وی را جواب کرده باشند.مبلغ بیست در صد کل سرمایه ، بعنوان هزینه های احتمالی به استفاده کنندگان پرداخت می گردد

پوشش معافیت از مالیات:اقساط بیمه عمر طبق قانون جزء هزینه های تایید شده ادارات مالیات می باشد که درآمد را می کاهد ازینرو پرداخت اقساط بیمه عمر برای مدیران موسسات بعنوان هزینه تلقی می شود و باعث کاهش مالیات می گردد.ضمن اینکه سرمایه حاصل از بیمه عمر مان نیز معاف ازمالیات است

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 298 بازدید
سوال شده اردیبهشت 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
2 پاسخ 682 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 4,631 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,195 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,290 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...