باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+3 امتیاز
3,570 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
گذاشتن دوباره کلمه کلیدی توسط
آیا تنها بیمه پارسیان سود روز شمار و سود در سود دارد؟

شرایط سود دهی باقی شرکتها سالانه است؟

و پیشنهاد شما برای داشتن بیمه عمر برای کودکان چه شرکتی است جهت سرمایه گذاری؟؟
7 پاسخ
+2 امتیاز
توسط
با سلام
دوست عزیز در پاسخ باید عرض کنم بله بیمه پارسیان تنها شرکتیه که سود روز شمار میده و همچنین سود تشویقی برای پرداخت اقساط قبل از سررسید
درخصوص بیمه کودکان هم همه شرکتها تقریبا خدمات مشترکی ارائه میدن چون اساس بیمه عمر در ایران مشخصه
بحثی که در بیمه عمر مطرحه رقم سودیه که شرکتها به عنوان مشارکت در منافع میدن
که بیمه پارسیان بیشترین میانگین سود رو داده در سالهای گذشته
اما بنده بهتون پیشنهاد میکنم بیمه انفرادی نخرید
و حتما بیمه عمر طرح خانواده بیمه پارسیان رو بخرید چون مزایای واقعا حمایت کننده ای داره برای خانواده ها
+1 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)
با سلام و تبریک سال نو

سود تضمینی در تمام شرکت های بیمه بصورت یکسان می باشد  و مشارکت در منافع با یکدیگر کمی تفاوت دارند و متاسفانه بعضی از همکاران بجای جذب و توضیح درست و نیاز سنجی مشتری دست به این تبلیغات مخرب می زنند ، من به شما توصیه می کنم حتما با یک مشاوره بیمه ایی رجوع نمائید تا شما را با فواید بیمه های زندگی بیشتر و دقیق تر آشنا نمایند.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط
باسلام . پیشنهاد بنده برای آتیه کودکتان بیمه پاسارگاد می باشد چون الان چندین ساله ک بیمه برتر شده .
0 امتیاز
توسط
ویرایش شده
سود پرداختی به بیمه های عمر و سرمایه گذاری و نحوه محاسبه و اعمال آن در شرکت بیمه پارسیان به صورت " روز شمار و سود در سود" می­باشد.

در اين حالت در هر زمان از سال بيمه‌اي كه بيمه‌گذار درخواست استفاده از صندوق اندوخته را داشته باشد از قبيل دريافت وام يا برداشت، سود اندوخته سرمايه‌گذاري و پرداختهاي در خلال آن سال به صورت روز شمار محاسبه شده و قابل استفاده مي‌باشد. لازم به ذكر است كه عدم پرداخت سود روز شمار به موجودي اندوخته باعث مي‌شود كه استفاده‌كنندگان به طور متوسط از 10%-5% منافع اندوخته محروم گردند كه اين امر در بيمه‌نامه عمروسرمايه‌گذاري پارسيان پوشش داده شده است.  

درضمن چنانچه بیمه گذار اقساط بیمه عمر خود را زودتر از تاریخ سر رسید پرداخت نماید. 15 درصد سود سالیانه به مبلغ قسط به ازای ایام واریزی تعلق می گیرد.


بیمه برتر در زمینه عمر رو گمان نمیکنم پاسارگاد باشه؛و اگر هم که هست،چرا اینقدر سوددهی کمی داره؛در حد سود بانکی و از ۱۹ تا ۲۲ درصد
طرح های بیمه عمر کودکان همه مثل هم هستند
اما دو نکته رو در نظر بگیرید
۱.بهتر نیست خودتان بیمه شوید و کودکان ذی نفع باشد
۲ . آیا کودک شما به بیمه عمر نیاز دارد؟
یعنی مثلا ترس این وجود دارد که فرزند شما به بیماری مبتلا شود و نیاز به تامین هزینه از صندوق.بیمه عمر داشته باشد و یا اینکه بخاطر بیماری در اینده نتواند لیمه عمر شود
0 امتیاز
توسط
با تبریک سال نو
در تکمیل توضیحات دوستمون
همه بیمه ها بجز بیمه سامان در سود تضمینی برابرند؛
۵ سال اول ۱۸ درصد،۵ سال دوم ۱۵ درصد و مابقی ۱۰ درصد؛در بیمه سامان سبد کم ریسک ۱۵ درصد،ریسک متوسط ۱۴ درصد و پرربسک ۱۲ درقد سود تضمینی دارد

اما روزشمار بودن بیمه،به معنای اینکه در هر زمانی که برای بهرمندی منافع درخواست داده شود و مبنای محاسبه همان روز باشد،نه سال،مختص بیمه پارسیان هست و سایر شرکت ها این رو ذکر نکرده اند؛
اما معمولا سود مرکب و محاسبه سود روزانه در اخر سال بیمه ای  رو بحساب روزشمار بودن محاسبات شرکت خودشون تلقی میکنند در حالی که در بیمه پارسیان علاوه بر این، بهرمندی در منافع(برداشت،وام،پرداخت خسترت) هم به روز درخواست محاسبه میشه
علاوه بر این بیمه پارسیان در میان چند شرکت معدود با  بالاترین  میانگین سود مشارکت هست
برای اطلاعات بیشتر لینک زیر.را مشاهده کنید
http://www.parsianinsurance.com/HomePage.aspx?TabID=4107&Site=parsianinsurance&Lang=fa-IR
0 امتیاز
توسط
اینجانب اطلاع کاملا دقیقی از نحوه محاسبه سود تضمینی و سود مشارکت اکثر شرکتهای بیمه ای دارم . اغلب این شرکتها مانند آسیا ،البرز ، ما ، کوثر ، سامان ، نوین ، دی و چندین شرکت دیگه سودهاشون رو به صورت روزشمار محاسبه می کنند و محاسباتشون کاملا دقیق و بروز هست. بیمه کارآفرین هم سودهاش رو ماه شمار محاسبه می کنه. از بیمه ایران ودانا هم اطلاعی ندارم.
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
دوستان گرامی ام،همکاران عزیز سلام،وقت همگی تون بخیر.

متاسفانه هنوز در کشور ما ایران،هنوز نه مردم ما،بلکه اکثر همکاران ما در شرکت های بیمه بجای فروش پوشش در بیمه های عمر ،بحث دادن سود رو مطرح می کنن!!!

دوستان عزیزم،هموطنان گرامی ام:

بیمه عمر جای گرفتن سود نیست،بلکه جای خریدن پوشش است و البته بحث پس انداز(که در کشور ما،مقوله پس انداز در خانواده های ایرانی-بخاطر داشتن مشکلات مادی و معیشتی هیچ جایی ندارد!) و صد البته کسانیکه رسالت و ماموریت خود را فراموش کرده اند(فروش آرامش و اطمینان-فروش پوشش های بیمه ای و...) و بجای توضیح دادن پوشش های بیمه ای،فقط و فقط سعی در فروش سود آن هم با آمار و ارقام نجومی و غیر واقعی(به قصد فریب اذهان عمومی و ترغیب افراد به دریافت سودهای غیر واقعی) و پیش کشیدن بحث سودهای نامتعارف سعی در پوشاندن نقاط ضعف بیمه نامه های خود می باشند.

در نظر داشته باشید که جای دریافت سود (( بانک )) است و بس.
با احترام به تمامی این همکاران و عزیزان،خاطر نشان میکنم که وظیفه اصلی ما نمایندگان بیمه،جلب رضایت عموم مردم و آحاد افراد جامعه با طراحی بیمه نامه های زندگی،بر اساس نیازهای واقعی هر خریدار بیمه می باشد.

اینکه با دادن اطمینان به افراد،باعث آسودگی خاطرشان می شویم،کار ما و رسالت ما را صد چندان دشوار و سخت می نماید.

به اعتقاد بنده،شرکت هایی که بجای طراحی پوشش های بیمه ای و دادن امکانات به بیمه شدگان خود،با دادن وعده سودهای آنچنانی به خریداران بیمه های زندگی،این اعتماد را با گذشت زمان از آنان سلب نموده و توجه افراد را به شرکتهایی که امکانات و پوشش های بیشتری در اختیارشان قرار میدهد جلب خواهد نمود.

از همگی شما عزیزان خواهشمندم جهت  بازگرداندن این عدم اعتماد مردم،به مدیران شرکت های خود مراجعه و درخواست اضافه نمودن پوشش ها ومزایای بیشتری در بیمه نامه برای آحاد افراد جامعه نمایید تا بدینوسیله بیمه گذاران تان بدانند که در هر شرایطی که برای شان مشکلی پیش میاید،شرکت های بیمه با حداکثر توان و بهترین کیفیت خدمات،به یاریشان خواهند شتافت.

تقاضای من مراجعه شما همکاران و نمایندگان محترم به مدیران بالادستی و درخواست ارایه خدمات و آپشن های بیمه ای جدید و مناسب به فراخور حال افراد جامعه می باشد.

دست تک تک تان را به گرمی میفشارم و صمیمانه تقاضا دارم که با ارایه نظرات سازنده خود،وضعیت صنعت بیمه را از این حالت رکود و یکنواختی بیرون آورید.

ایام بکام و بدرود

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
3 پاسخ 596 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 787 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 903 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 1,447 بازدید
سوال شده اردیبهشت 2, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 249 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 2,379 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...