باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
650 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
سلام

مراحل خرید بیمه عمر بیمه نوین چگونه است ؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (28,870 امتیاز)

با سلام بعد از تکمیل فرم پیشنهاد همراه با کپی کارت ملی و حق بیمه اولیه شما می توانید از طریق بید برگ اقدام به خرید بیمه نامه نمایید

1_ جهت شروع بیمه عمر و سرمایه گذاری ابتدا وضعیت مالی و نیازهای بیمه ای خود را بررسی کنید

تحقیق و انتخاب صحیح نوع پوشش بیمه عمر و مدت این بیمه نامه و دیگر تعهدات بیمه عمر و سرمایه گذاری بسیار اهمیت دارد . عدم کسب اطلاعات صحیح و شفاف و همچنین آگاه نبودن از شرایط عمومی و خصوصی بیمه عمر و سرمایه گذاری منجر به پشیمانی بعد از خرید و یا در هنگام خسارت است . به علت اینکه بیمه عمر و سرمایه گذاری یک قرارداد بلند مدت میباشد انتخاب درست پوشش ها و تعهدات اهمیت ویژه ای دارد.

** بهترین کار: تماس و صحبت با یک مشاور خبره بیمه عمر و سرمایه گذاری می باشد . توسط این مشاوره شما قادر خواهید بود با توجه به شرایط مورد نظرتان ، بهترین پوشش ها و تعهدات را انتخاب و یک سرمایه گذاری صحیح انجام دهید .

2- میزان پس انداز خود و مدت زمان تعهد به پرداخت آن را انتخاب کنید 

تفاوت ثروتمندان با فقرا در فلسفه زندگی : ثروتمندان همه پولشان را سرمایه گذاری می کنند و بقیه را خرج می کنند ولی فقرا همه پولشان را خرج می کنند و بقیه را سرمایه گذاری می کنند (جیم ران) .

مهمترین ویژگی بیمه عمر و سرمایه گذاری ، جمع آوری پس انداز های خرد و کوچک ما میباشد که به این پس انداز ها ، سود به صورت بهره مرکب و روز شمار تعلق میگیرد و همچنین به صورت همزمان و پس از پرداخت اولین قسط حق بیمه ، تحت پوشش تعهدات بیمه عمر میباشیم . این حق بیمه در بازه های زمانی ماهیانه ، سه ماهه ، شش ماهه و سالیانه قابل پرداخت است .

* به علت اینکه سود پرداختی به حق بیمه های بیمه عمر و سرمایه گذاری ، به صورت روز شمار و بهره مرکب محاسبه میشود ، در صورت انتخاب پرداخت سالیانه ، به طور فزاینده ایی در مبلغ نهایی قابل دریافت ، تفاوت ایجاد می کند، و این رقم بسیار افزایش پیدا خواهد کرد .

3- از پرداخت حق بیمه به صورت ماهیانه اجتناب کنید

پرداخت های ماهیانه حق بیمه ، به علت مشغله زیاد و گرفتاری های روزمره ، ممکن است سهوا فراموش شود که البته این امر در بیمه های عمر و سرمایه گذاری زیاد اتفاق می افتد . عدم پرداخت اقساط در سررسید مقرر منجر به کاهش شدید سود مشارکت در منافع بیمه ای میشود ( این سود در پایان هر سال محاسبه و به اندوخته اضافه میشود) . امکان به تعویق افتادن اقساط موجب بوجود آمدن استرس و حس اضطراب میشود . و همانطور که گفته شد پرداخت سالیانه حق بیمه، به دلیل روز شمار بودن و بهره مرکب سود، با روش های پرداخت دیگر مانند ماهیانه ، سه ماهه و ... تفاوت بسیار زیادی دارد.

پس باز هم تاکید میکنیم تا آنجایی که امکان دارد از پرداخت به صورت ماهیانه پرهیز و حق بیمه را به صورت سالیانه بپردازید .

4- پوشش های بیمه ای خود را انتخاب کنید

انتخاب صحیح این پوشش ها ( شامل پوشش های سرمایه فوت به هر علت ، فوت بر اثر حوادث ، امراض خاص و ... ) بسیار اهمیت دارد . معمولا پوشش "سرمایه فوت به هر علت" در بیمه عمر و سرمایه گذاری باید بین 25 تا 27 برابر حق بیمه پرداختی سالیانه شما انتخاب شود که این حالت ، بهترین انتخاب هم از نظر اندوخته سرمایه گذاری و هم از نظر پوشش بیمه ای میباشد .

5- دیدگاه بلند مدت داشته باشید !

به علت اینکه ویژگی زمانی این بیمه نامه اهمیت دارد ، جهت استفاده از مزایای بیمه ای و همچنین سرمایه گذاری ، باید دیدگاهی بلند مدت ( 15 – 20 – 25 ساله ) داشته باشید . اگر بخواهید زودتر از سه تا چهار سال بیمه نامه خود را بازخرید کنید متحمل زیان خواهید شد . اما با گذشت زمان همین پس اندازهای اندک ، منجر به دارایی و سرمایه هنگفتی می گردد .

همچنین قبل از شروع سرمایه گذاری ، مبلغی را انتخاب کنید که بتوانید به صورت بلند مدت از عهده پرداخت حق بیمه در تاریخ های مقرر برآئید .

6- نام های دیگر ( نام های تجاری ) بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری را بشناسید .

بیمه های عمر و سرمایه گذاری به نام های متنوعی در شرکت های بیمه در کشور ارائه میشوند اما تمامی این بیمه نامه ها ماهیت و کارکرد یکسانی دارند و جزء بیمه های اشخاص میباشند . مانند :

بیمه عمر و سرمایه گذاری ، بیمه عمر و پس انداز ( و یا بیمه جامع عمر و پس انداز ) ، بیمه بازنشستگی (و یا بیمه تامين مستمري بازنشستگي ) ، بيمه عمر و تامين آتيه ، بیمه تامين آتيه فرزندان ( و یا بيمه نامه عمر و پس انداز آتيه فرزندان ) ، بیمه اندوخته ساز ، بیمه عمر و تشکیل سرمایه ، بیمه تامین هزینه جهیزیه، بیمه تامين هزينه تحصيلات، بیمه جامع زندگی ، بیمه زنان خانه دار ( و یا بیمه بازنشستگی زنان خانه دار )

همانطور که در بالا توضیح داده شد ، این اسامی در حقیقت نام های تجاری برای بیمه عمر و سرمایه گذاری هستند و عملکرد همگی آنها تقریبا برابر میباشد . چراکه بیمه عمر و سرمایه گذاری از بدو تولد قابل ارائه بوده و شما با هر هدف مشخصی میتوانید هم از امکان سرمایه گذاری و هم استفاده از پوشش های بیمه ایی بهره مند شوید . ( برای خودتان ، فرزندانتان و یا همسرتان ) .


7- همین امروز اقدام کنید .


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (6,510 امتیاز)
سلام و درود
در هر بیمه ای ابتدا مشاوره و انتخاب مشاور خوب قدم اول است.
جهت انجام قرارداد بعد از تکمیل فرم تایید پزشک انجام میشود ک مشاور به شما اطلاع میدهد و بعد از واریز اولین قسط ، بیمه نامه صادر و خدمت بیمه گذار ارایه خواهد شد

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,452 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 15,802 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,390 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 912 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,654 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,477 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 2,964 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 515 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 5,666 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 675 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 723 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,663 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 642 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,136 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,105 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,824 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 861 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,079 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,074 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,446 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 727 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,338 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,959 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 785 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 911 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 477 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 28,477 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,003 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 501 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...