باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+2 امتیاز
8,259 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام ببخشید اگه موتور با ماشیت تصادف کرده باشه و ماشین مقصر باشه و راننده موتور جرحیی باشه ولی موتور بیمه نداشته باشه ایا بیمه خسارت راننده موتور رو پرداخت میکنه؟
3 پاسخ
0 امتیاز
توسط (328,530 امتیاز)

سلام

بله خسارت قابل پرداخت میباشد به شرط اینکه زیاندیده موتور را نزد شرکتی بیمه کند

اطلاعات بیشتر در :

اگر زیاندیده بیمه نداشته باشد ولی مقصر بیمه داشته باشد ایا خسارت به زیاندیده میرسد


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (28,870 امتیاز)
با سلام. بلی خسارت شما قابل دریافت است اگر خودروی مقصر بیمه نامه داشته باشد خسارت را از شرکت بیمه گر دریافت میکنید . در صورتی که خودرو فاقد بیمه نامه ویا بیمه نامه معتبر نداشته باشد به صندوق تامین خسارت های بدنی مراجعه کنید

داشتن بیمه نامه شخص ثالث برای همه وسایل نقلیه موتوری (موتور سیلکت و انواع خودرو ) اجباری است؛ حرکت وسایل نقلیه موتوری بدون داشتن بیمه نامه شخص ثالث ممنوع است. مأموران راهنمایی و رانندگی و پلیس راه وسایل نقلیه بدون بیمه نامه را متوقف و راننده متخلف را ملزم به پرداخت جریمه می کنند. ارائه هر گونه خدمات به دارندگان وسایل نقلیه موتوری فاقد بیمه نامه شخص ثالث در راهنمایی و رانندگی، دفاتر اسناد رسمی، سازمان ها و نهادهای مرتبط با حمل و نقل ممنوع است و ثبت معامله این وسایل نقلیه امکانپذیر نیست. نداشتن بیمه نامه برای وسیله نقلیه خلاف قانون است.
پرداخت تمام خسارت هاى جانى (دیه) و مالى بر عهده راننده مقصر بوده و ممکن است که زندانى شود و هر موقع که بخواهد بیمه شخص ثالث بخرد، باید علاوه برحق بیمه جدید، حق بیمه روزهایی را هم که وسیله نقلیه او بیمه نداشته است ( حداکثر یک سال) بپردازد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (33,820 امتیاز)
سلام

برای دریافت خسارت بدنی نیازی به داشتن بیمه نامه شخص ثالث نیست ولی از آنجایی که خودرو و موتور پس از تصادف به پارکینگ منتقل می شود، برای خروج از پارکینگ حتما می بایست بیمه شخص ثالث تهیه کرد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 10,549 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,987 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 505 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 860 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 3,264 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...