باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
2,600 بازدید
در بازنشستگی و مستمری توسط
کارکنان دانشگاه آزاد تمایل به بازنشستگی زودهنگام دارند آیا میتوان با بیست سال سابقه کار خودرابازنشست کرد؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط

در تاریخ تیرماه و مرداد ماه 1395 در رسانه ها گفتند که مشکل رفع شده است و کسانی که مشکل دارند می توانند به سازمان مرکزی مراجعه کنند. .... اما من هرگز فردی را ندیدم که توانسته باشد بازنشستگی پیش از موعد بگیرد و معمولا مسئولان دانشگاه در واحد می گویند این امکان وجود ندارد

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از تمهیدات این دانشگاه مطابق با مقررات و ضوابط برای استمرار پرداخت حق سنوات خدمت و بیمه بیکاری به کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه خبر داد.

علوی فاضل افزود: چنانچه همکارانی که برای بازنشستگی پیش از موعد به شعبات تامین اجتماعی مراجعه و با پاسخ از سوی این شعبات مبنی بر اینکه« از آنجایی که بیمه بیکاری کارکنان صندوق تامین اجتماعی واریز نمی شود، بنابراین بازنشستگی پیش از موعد امکانپذیر نیست،» مطلع باشند که بازنشستگی پیش از موعد برای مشاغل سخت و زیان آور هیچ ارتباطی با بیمه بیکاری ندارد. بنابراین پیرو جلسات متعددی که معاون اداری مالی دانشگاه با مسئولان سازمان تامین اجتماعی داشته اند، مشکلی از این نظر برای بازنشستگی پیش از موعد وجود ندارد و در صورت هرگونه مسئله ای مسئولان واحدها می توانند مشخصات همکاران واجد شرایط و همچنین شعبه تامین اجتماعی مورد نظر را به معاونت اداری مالی دانشگاه اعلام تا پیگیری و رفع مشکل شود.

کد خبر: 66300 سایت دانشگاه آزاد اسلامی

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,070 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 514 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 584 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 736 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 3,002 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 4,666 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 795 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...