باز هستیم
+1 امتیاز
2,637 بازدید
در بازنشستگی و مستمری توسط
می خواستم بدونم بعد از تایبد بهزیستی مبنی بر متوسط بودن درجه معلولیت آیا میتونم درخواست بازنشستگی کنم با بیست سال سابقه؟ودر صورت مثبت بودن مشمول چقدر ارفاق خواهم بود؟ممنون
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (332,450 امتیاز)

سلام مرجع تشخیص ازکارافتادگی در بیمه تامین اجتماعی کمیسیون پزشکی ماده 91 قانون بیمه تامین اجتماعی می باشد نه سازمان بهزیستی

مبلغ مستمری هم پس از بررسی این کمیسیون و تعیین درصد از کارافتادگی قابل محاسبه است

اطلاعات بیشتر

برای معرفی به کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی باید چیکار کرد ؟


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 6,241 بازدید
سوال شده تیر 25, 2016 در از کار افتادگی و کمیسیون پزشکی توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,552 بازدید
سوال شده شهریور 3, 2016 در از کار افتادگی و کمیسیون پزشکی توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,987 بازدید
سوال شده تیر 28, 2016 در از کار افتادگی و کمیسیون پزشکی توسط سیامک
+1 امتیاز
1 پاسخ 3,435 بازدید
سوال شده خرداد 26, 2016 در بازنشستگی و مستمری توسط بدون نام
بیمه بیکاری
تماس با ما
درباره ما
بلاگ
قوانین و شرایط
حریم خصوصی

آدرس:  تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، برج فناوری دانشگاه امیر کبیر، واحد 102  ​

تلفن: 02192009759 

ایمیل: info@bidbarg.com 


مجوز اینماد - Enamad Trust Certificate

 

مجوز نماد اعتماد الکترونیک

Zarinpal Trust Certificate

پرداخت امن با زرین پال

 

...