باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
1,701 بازدید
در بیمه تامین اجتماعی و اداره کار توسط
با سلام

اینجانب به مدت 22 سال در اداره آموزش و پرورش مشغول بکار بودم  و  بنا بدلایلی بعد از 22 سال خدمت در سال 84 خود را بازخرید نمودم و موقع خروج از اداره هیچکونه حق و حقوقی را دریافت نکردم . با توجه به اینکه الان سن من به شصت سال رسیده است چگونه میتوانم از سابقه بیمه خود استفاده نموده و خود را بازنشسته نمایم.

با تشکر

قربان‌پناه
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (31,640 امتیاز)

اگر فعلا در جایی بیمه نیستید از صندوق بازنشستگی کشوری پرس وجو کنید که آیا بیمه اختیاری دارند یا خیر

در صورتی که بخواهید انتقال حق بیمه به تامین اجتماعی انجام بدین هزینه اش براتون زیاد می شه و ضمنا برای بازنشستگی حداقل باید 10 سال سابقه در تامین اجتماعی داشته باشید
 

بر این اساس، کلیه بیمه شدگان به استثنای کادر نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات می توانند با رعایت ضوابط این آیین نامه نسبت به تغییر صندوق بیمه ای خود به سایر صندوق های بیمه ای اقدام کنند.

بر اساس این آیین نامه، بیمه شده موظف است در خواست تغییر صندوق و انتقال حق بیمه و سوابق بیمه ای خود را (طبق ظوابط صندوق بیمه ای مربوط)به صورت کتبی به صندوق بیمه ای مقصد ارایه و صندوق بیمه ای مذکور موظف است، تقاضای او را به صندوق بیمه ای مبدا ارسال کند و صندوق بیمه ای مبدا نیز موظف است ظرف مدت یک ماه نسبت به محاسبه مبلغ حق بیمه ای مربوط (اعم از سهم بیمه شده و کارفرما) با ذکر مدت بیمه پردازی و اعلام آن به صندوق بیمه ای مقصد اقدام کند.

جزئیات این آیین نامه در بخشنامه تلخیص شده شماره 15 امور فنی در سایت تامین اجتماعی قابل استفاده می باشد


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,749 بازدید
+5 امتیاز
2 پاسخ 3,335 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 3,108 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...