بیمه آتش سوزی پوششی است برای جبران خسارات وارده به اموال و دارائی های منقول و غیرمنقول که با توجه به نیاز مشتری ارائه شده و با جبران زیان وارده، بیمه گذار را از نظر مالی به حالت قبل از حادثه برمی گرداند.

بیمه آتش سوزی بیمه پارسیان

شما هزینه بسیاری را صرف خرید مایملک خود می نمایید. حال سوال اینجاست که اگر حادثه ای رخ دهد چگونه خسارت وارده را جبران می کنید. اقدامات بسیاری می توان برای افزایش ضریب امنیت انجام داد.

با این حال تجربه نشان داده است که حتی استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات نیز ضامن امنیت کامل نبوده و نیاز به تمهیداتی است که در صورت وقوع حادثه آتش سوزی و بلایای طبیعی، خسارت وارده به دارایی های شما جبران گردد. شرکت بیمه پارسیان، به شما این اطمینان را می دهد که با ارائه پوشش های متنوع بیمه ای، آرامش خاطر را برای شما به ارمغان آورده و در صورت وقوع حوادث احتمالی، همراه شما و در کنار شما باشد.

انواع بیمه آتش سوزی

شرکت بیمه پارسیان به منظور تامین آسایش و آرامش خیال شما هموطن عزیز، اقدام به ارائه انواع بیمه نامه های آتش سوزی برای واحدهای مسکونی (اعم از واحدها و مجتمع های مسکونی)، واحدهای صنعتی، تجاری، اداری، کارگاه و انبارها نموده که طی آن خطر آتش سوزی و حوادث و بلایای طبیعی را تحت پوشش قرار می دهد. همچنین بیمه پارسیان با ارائه بیمه نامه مسئولیت مدنی در قبال همسایگان، مسئولیت شما در قبال همسایگان را در صورت بروز خطرات تحت پوشش ، بیمه می نماید.

دریافت وام از بانک ها منوط به ارائه بیمه نامه آتش سوزی می باشد. شرکت بیمه پارسیان جهت رفاه حال شما با ارائه بیمه مرهونات بانکی متعهد می شود دارایی مرهونه شما را در صورت وقوع خطرات تحت پوشش بیمه های آتش سوزی، بیمه نماید.

راهنمای دریافت خسارت بیمه آتش سوزی

اقدامات اولیه در زمان وقوع حادثه

اقدامات لازم بعد از وقوع حادثه

بیمه پارسیان,بیمه پارسیان

دیدگاهتان را بنویسید