باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,330 بازدید
در طلاق توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
باسلام

 شوهر بنده سه ماه است که ترک منزل کرده و میگوید به هیچ وجه خواان ادامه زندگی نیست 1393خدا به ما فرزندی داد که این کودک بر اثر بیماری ژنتیکی که مال ژن پدرش بود فوت کرد و دوباره جنین پسرم رو در 1395 بخاطر همون بیماری ژنتیکی سقط درمانی کردم بعد ازون دکتر به ما پیشنهاد جنین اهدایی ویا اسپرم اهدایی کردو یجورایی ایشون بخاطر ژن معیوبشون نابارور تلقی میشند.

 ایشون با این دو راهکار مخالفت ورزید و ما باهم نزاع و کتک کاری سر این موضوع داشتیم تا اینکه من متوجه شدم اشون ازیک سال قبل پیش وکیل و مشاور میرفتن برا طلاق بنده.من بخاطر بیماری دخترم متحمل فشار روحی زیادی شدم و همچنین سقط و بعدن ناباروری این اخریا بخاطر دعواهایی که باهم داشتیم بهم دوقطبی و لب مرزی میگه البته من دکترم رفتم و تحت درمانم. درحال حاضرمهریم اجراست و توقیف کردم.

میخواستم بدونم میتونه یخاطر دوقطبی بودن گواهی عدم سازش بگیره و منو طلاق بده من نوع خفیف این اختلال رو دارم و بعد فوت بچم شروع شده کاش در مورد من قانون ظالمانه نباشه و حقم پایمال نشه
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (35,460 امتیاز)
سلام

در هر صورت مرد امکان طلاق همسر خود را دارا هست. اگر بیماری شما به گونه ای باشد که امکان ادامه زندگی مشترک وجود نداشته باشد مرد می تواند بدون رعایت شرط تنصیف اموال اقدام به طلاق نماید در غیر اینصورت اگر مرد خواهان طلاق باشد علاوه بر پرداخت مهریه و نفقه و اجرت المثل ایام زوجیت مکلف به پرداخت نصف اموالی که در ایام زندگی مشترک به دست آورده به نام همسرش است. البته شرط تنصیف را باید در سند نکاحیه امضا نموده باشد.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...