باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,009 بازدید
در امور اداری و دولتی توسط (21,090 امتیاز)

سلام

ماده 24 قانون جدید مدیریت خدمات کشوری چیست ؟

با تشکر

1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (130,930 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

با سلام

ماده 24 قانون مدیریت خدمات کشوری

 در راستای اجراء احکام این فصل کلیه دستگاه های اجرائی موظفند‌از تاریخ تصویب این قانون اقدامات ذیل را انجام دهند:

  • الف - حداکثر شش‌ماه پس از تصویب این قانون آن‌دسته از وظایفی که قابل واگذاری به بخش غیردولتی است را احصاء و با رعایت راهکارهای مطروحه در این فصل نسبت به واگذاری آنها اقدام نمایند. به نحوی که طی هر برنامه بیست درصد(20% ) از میزان تصدی های دولت در امور قابل واگذاری کاهش یابد.
  • ب - تعداد مجوزهای استخدامی مذکور در ماده(51) این قانون به نحوی تعیین گردد که تعداد کارمندان دستگاه های اجرائی که به هر نحو حقوق و مزایا دریافت می‌کنند و یا طرف قرارداد می‌باشند هر سال به میزان دو درصد(2%) در امور غیرحاکمیتی نسبت به سال قبل کاهش یابد.
  • ج - حداکثرمعادل یک سوم کارمندان که به روشهای بازنشستگی، بازخریدی، استعفاء و سایر موارد از خدمت دستگاه های اجرائی خارج می‌شوند استخدام نمایند .

 

  • تبصره 1- وظایف حاکمیتی موضوع ماده(8) این قانون از شمول این ماده مستثنی هستند.
  • تبصره 2- آئین‌نامه اجرائی این ماده شامل وظیفه قابل واگذاری درچهارچوب این قانون، حمایتهای دولت برای توسعه بخش غیردولتی و نحوه خرید خدمات از بخش خصوصی و تعاونی و تعیین تکلیف کارمندان واحدهای واگذار شده و سایر موارد بنا به پیشنهاد سازمان به تصویب هیات وزیران می‌رسد.
  • تبصره 3- دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور موظفند اجراء این فصل را در دستگاه های اجرائی کنترل نموده و با مدیران متخلف برخورد قانونی نمایند.
توسط (100 امتیاز)
سلام
جناب تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی بودجه 1400 ایا با احتساب اینکه بنده سال 99 قرارداد ماده 24 با شرکت پیمانکار داشتم و الان هم بصورت قرارداد حجمی هستم شامل مات میشه؟
نوشتن با رعایت ماده 17 و 47 قانون مدیریت خدمات کشوری؟

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...