باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
5,392 بازدید
در مهریه توسط (100 امتیاز)
با سلام

بنده ماشین سنگین شوهرم رو یک سال پیش توقیف کردم که در سند نصفش به نام شوهرم و نصفش به نام برادر شوهرم بود. بعد که قاضی توقیف کرد اونها ماشین رو پنهان کردند و اعتراض گذاشتند و با یک قولنامه در دادگاه تجدید نظر حاکم شدند و ماشین از توقیف درآمد البته ماشین به طور فیزیکی توقیف نشده بود.

حالا برادر شوهرم از من شکایت کرده که ماشین را توقیف نمودی درحالی که ۶ دانگ آن مال من بود( که در دادگاه هم ثابت کردند با اینکه سند به اسم شوهرم بود آنها یه وکالت نامه تنظیم کرده بودند) حالا آیا من جرمی مرتکب شده ام؟

آیا اصلا این شکایت ممکن است؟ درحالی که من توقیف نکردم دادگاه توقیف کرده و خودشان ماشین را قائم کرده اند. با توجه به اینکه ماشین رفع توقیف شده برادر شوهرم شکایت کرده که یکسال ماشین او را من توقیف کرده ام!!
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (27,660 امتیاز)
با سلام

دوست عزیز جنابعالی مرتکب جرمی نشده اید که نگران باشید.توقیف سندی به دستور دادگاه و با توجه به سند رسمی صورت گرفته و برادرشوهرتان نیز به عنوان معترض ثالث وارد دعوی شده اند و در نهایت نیز حقانیت ایشان اثبات گردیده.علی الظاهر دعوی کاملا حقوقی است  و اگر در محتویات پرونده موردی دیگر غیر از مواردی که مطرح نمودید نباشد،اتهامی متوجه شما نیست که ایشان از شما شکایت نموده باشد.علاوه بر این با توجه به اینکه ماشین صرفا توقیف سندی شده و بطور فیزیکی همچنان نزد برادرشوهرتان و مورد استفاده ایشان بوده ،در نتیجه زیان و خسارتی هم به ایشان وارد نشده که مدعی باشد.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...