باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
16,245 بازدید
در روابط نامشروع و خیانت توسط (100 امتیاز)
سلام خسته نباشید

من چند وقت پیش در گوشی خانمم یک سری پیام هایی پیدا کردم که با یک آقا پسری چت کرده بودن و در پیام هاشون حرف های محبت آمیز زیادی از دو طرف ب کار رفته بود . در پیام ها اضهارداشتن به اینکه باهم خوابیدن هم بوده و زن اضهار داشته که هر وقت دوباره نیاز جنسی شدیدی داشتی ب خودم بگو .

اون آقا دوست دوران مجرد خانمم بودن.شک دارم که رابطه جنسی هم بوده یا نه .بعد خانمم هم کلا این موضوع را منکر شدن و گفتند ک اصلا این پیام ها برای او نیست و برای یکی از دوستانش هست که اکانت خانم منو گرفته بود. می خواستم ببینم می تونم کاری کنم که متوجه بشم بوده یا نه.

چگونه باید ثابت کرد و اگر ثابت نشه حکم من چیه.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,020 امتیاز)
برای اثبات رابطه نامشروع باید با دلایل کافی و مستند طوری که آن دلایل بتواند وقوع جرم را برای مقام قضایی اثبات کند .

صرف ارسال پیامک و تماس تلفنی بین اشخاص جرم نیست و محتوا و مضمون پیام ها می بایست عاشقانه واحساسی باشد که این مورد هم در رویه قضایی از نظر برخی قضات جرم نیست یا می بایست محتوای پیام ها مبتنی بر رابطه جسمی و فیزیکی باشد که در این صورت رویه ثابت است و جرم تلقی می شود و اگر کسی برای اثبات جرم بخواهد به پرینت پیامک های ردوبدل شده بین اشخاص استناد کند می بایست ثابت کند که توسط متهمین  و از خط مربوط به آن ها ارسال شده و متهمین نیز استناد آن را به خود تایید کنند .با توجه به اینکه این جرایم از جرایم منافی عفت است و با حیثیت افراد در ارتباط است فلذا در رسیدگی و صدور حکم سختگیری لازم اعمال خواهد شد و به راحتی بدون دلایل کافی نمی توانید این جرم را اثبات نمایید.

در صورتی که قصد شما از شکایت از ایشان اظهار دروغ به قصد  ضرر زدن و مجرم نشان دادن ایشان به صورت کذب باشد می تواند علیه شما شکایت کند و همچنین در صورتی که همسر شما بعدا بتواند ثابت کند شما برای مجرم قلمداد شدن ایشان سند سازی کردید طوری که با آن اسناد بخواهید مجرمیت ایشان را ثابت کنید در این صورت همسر شما هم  می تواند علیه شما شکایت کند.

  

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 4,011 بازدید
سوال شده مهر 5, 2020 در روابط نامشروع و خیانت توسط kamrani96 (21,090 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 87,367 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 3,135 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 24,822 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...