باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
4,419 بازدید
در روابط نامشروع و خیانت توسط (100 امتیاز)
بنده دوسال پیش با تحریک و نقشه و همدستی یکی از کسانی که از شرکت اخراج کرده بودم، درگیر رابطه با یک زن شوهردار شدم.  طوری ک صدای بنده را ضبط کردن. وویس های من حاکی از حرفهای عاشقانه و احساس هم هست.  بعد از یک ماه  اون شخص ک از طریق بنده اخراج شده بود، پیش من آمده و مرا تهدید کرد  اما اقدامی نکرد .

حالا با خانم من همدست شده و وویس های من رو می خواهند پخش کنند و حتی تهدید به شکایت رابطه نامشروع و حتی بازی با آبروی من دارند . خیلی استرس دارم  واقعا ناخواسته و طبق نقشه وارد این رابطه شدم . الان آبروم در خطره. حتی آبروی اون زنی هم که به اجبار یا فریب این شخص از من وویس جمع کرده نیز در خطر است.  الان چیکار باید بکنم ؟

آیا از طریق پلیس فتا اقدام کنم؟ لطفا زود و جامع جواب بدین
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,020 امتیاز)
طبق قانون هر گاه کسی دیگری را به هر نحو تهدید به قتل یا ضررهای نفسی یا شرفی یا مالی و یا به افشاء سری نسبت به خود یا بستگان او نماید،اعم از اینکه به این واسطه تقاضای وجه یا مال یا تقاضای انجام امر یا ترک فعلی را نموده یا ننموده باشد به مجازات شلاق تا ۷۴ ضربه یا زندان از دو ماه تا دو سال محکوم خواهد شد ،چنانچه برای استناد این جرم به ایشان دلایل متقن مثل شهادت یا قرائن و امارات مستند مثل پیامک های ارسالی از تلفن ایشان مبنی بر تهدید داشته باشید می توانید علیه شخص مذکور شکایت تهدید مطرح نماییداما اثبات جرم بستگی به دلایل ابرازی شما و نظر مقام رسیگی کننده است زیرا در نهایت تشخیص ارزش و اعتبار مستندات شما با مقام قضایی ست .

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 6,802 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,402 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,916 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...