باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,352 بازدید
در دیه توسط (100 امتیاز)
برج۵ موتوری زد به خواهرم فرار کرد بعد ۱ماه رفتم دنبال کارای اداری همه کارارو انجام دادم کروکی فرضی گذارش آمبولانس کلانتری و شاهد بردم دادگاه بعد ۶ماه قرار منع تعقیب صادرشدبوداعتراض زدم وکیلم گرفتم تجدیدنظر تایید کرد که سن بچه ۱۱سال بوده و شاهد هم به لحظه برخورد اشاره دستور برسی دوباره داده! دوباره شاهدوخودم و وکیل رفتیم دادگاه قاضی دوباره تحقیق کرد بعد ۱۰روز دوباره قرار منع تعقیب صادرکرد اعتراض زدیم ایندفعه تجدیدنظر مارا به تناقض گویی و مشخص نشدن اصل تصادف متهم کرده ؟

چرا تجدید نظر اولی رای داد دوباره قاضی تحقیق کرد رای نداد واین دفعه تجدیدنظر هم نظرقاضی تایید کردو ختم دادرسی اعلام کرد.چرا الکی رد کردن پرونده مارو پروندم هم کامل بوده آیا میتونم اعتراض بزنم؟ نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟
توسط (100 امتیاز)
با سلام ، بنده در مورخه ۹۷/۰۹/۰۸ سوار بر دوچرخه بودم که یک تاکسی برای سوار کردن مسافر جلوی بنده که از سمت راست با دوچرخه در حرکت بودم پیچید و تاکسی برخورد فیزیکی به بنده پیدا کرد و از سمت چپ به زمین خوردم که از پا ، دست و گردن دچار ضرب دیدگی شدید شدم و راننده تاکسی فرار کرد . به پزشکی قانونی بعد از ترخیص از بیمارستان رفتم متاسفانه کلانتری دوچرخه بنده را به پاسگاه برد و کروکی راهور کشیده نشد . سپس راننده در بازجویی خود مدعی شد بنده خلاف حرکت میکردم ، ابتدا به یک زن برخورد کردم و سپس به ماشین وی شاخ به شاخ شدم درحالی که دوچرخه بنده اصلا آسیب ندید همینطور تاکسی ، برای کارشناسی کروکی کارشناس اظهار داشت با توجه به نبود شهود نمیتوانم کروکی بکشم . امروز به محل حادثه برای پیدا کردن مغازه ای که دوربین داشته باشد رفتم ، که به خواست خدا یک شاهد که کاسب در مکانی که تصادف کردم را یافتم ، آیا با این یک شاهد میتوانم به دادگاه شاهد را معرفی نمایم ؟ با تشکر ۹۷/۱۰/۰۱
توسط (30,330 امتیاز)

سلام

با تشکر از طرح سوال تون در بیدبرگ.

لطفا سوال خود را در صفحه جدید مطرح کنید تا توسط مشاور به صورت اختصاصی بررسی و پاسخ داده شود.

طرح رایگان سوال

همچنین، برای دریافت سریع پاسخ از وکیل متخصص پیشنهاد می کنم از مشاوره تلفنی بیدبرگ از طریق لینک زیر اقدام کنید

دریافت مشاوره تخصصی >>

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید سوال بپرسید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...