باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
6,684 بازدید
در امور حقوقی قرارداد توسط (120 امتیاز)
نمایش از نو توسط
باسلام

بنده چند سال قبل بدلیل بی تجربگی اشتباها به شخصی در مورد یک ملک وکالت بلاعزل دادم و اصلا تفاوت این نوع وکالت با وکالت کاری را نمی دانستم. قرار بر این بود این شخص کارهای ملک از جمله اجاره ملک، مراجعه به ادارات برای فروش و نقل و انتقال و پرداخت اقساط بانکرا انجام دهند. ایشان با سو استفاده از بی تجربگی من اقدام به اجاره ملک نموده و هر مبلغی گرفته به من پرداخت نکرده است. ایشان به بهانه اینکه ملک مشتری ندارد یا کسی که اجاره نشسته اصلا وضع مالی خوبی ندارد و غیره چند سال ملک را اجاره داده و الان مدعی مالکیت آن است.

بنده سند المثنی گرفتم و ملک را بطور قطعی به نام شخص دیگری انتقال دادم. ایشان از من شکایت حقوقی کرده که ملک متعلق به ایشان است . برای اثبات ادعای خودش هم چند شاهد که من نمی شناسم آورده و اسناد اجاره ملک و پرداختی به بانک که با نام خودش بوده را ارائه کرده است. بنظر شما صرف ارائه مدارک فوق و وکالت بلاعزل می تواند دلیل بر مالکیت ملک باشد؟ در ضمن ایشان هیچ سندی مبنی بر واریز وجه به بنده ندارد و مبایعه نامه هم نداشتیم
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (1,580 امتیاز)
با سلام

وکالت دلیل بر مالکیت نمی باشد.

اگر ایشان طبق وکالتنامه اجازه فروش حتی به خود را داشت اگر قبل از اینکه شما ملک را به کسی دیگر انتقال دهید نسبت به انتقال مالکیت ملک اقدام نموده باشد مالک می باشد در غیر اینصورت خیر.در ضمن باید متن ووکالت نامه رویت شود.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 16,065 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 879 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 483 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,127 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 880 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,437 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...