باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
19,421 بازدید
در کلانتری و پلیس توسط (110 امتیاز)
با سلام

در زیر یک رمپ ماشین 1 پارک کرده بود و ناگهان شروع به حرکت به سمت چپ کرده در صورتی که ماشین میخواستن از سمت راست وارد رمپ شوند و برای همین همه روی ترمز زده اند. بنده هم ترمز کرده و به ماشین جلویی برخورد نکردم ولی فاصله ی کمی تا ماشین جلویی در حالت ایست داشتم. ولی ماشینی از عقب به من برخورد کرد و علاوه بر خسارت به عقب موجب شد که ماشین ما به ماشین جلویی برخورد کرده و کاپوت و سپر و دیاق ِ ما هم خسارت ببیند.

مقصر در خسارتی که به جلوی ماشین من وارد شده و عقب ماشین جلویی ِ ما به عهده ی ماست یا ماشینی که به ما ضربه زده ؟
توسط (100 امتیاز)
سلام-درحال رانندگی بودم با سرعت مجاز و مسیر مستقیم که ناگهان صدای شدید ترمز از عقب و بلافاصله برخورد شدید به عقب خودرو من صورت گرفت و ضربه چنان محکم بود که خودروی من پس از ضربه به جدول برخورد و با مشکل ایجاد شده در چرخ تعادل از دست داده و پس از چند حرکت زیکزاک به سختی متوقف گردید.پس از تماس با پلیس افسر مربوطه بدون بررسی کامل صحنه به استناد اینکه جلو سمت راست عقبی به عقب سمت چپ من برخورد کرده بنده را مقصر اعلام نمود.من از ان صحنه در شوک هستم که آیا تصمیم درستی بوده یا خیر . ممنون میشم راهنماییم بفرمائید.
توسط (100 امتیاز)
لطفا نظرات به ایمیل بنده ارسال شود ممنون
توسط (100 امتیاز)
سلام-درحال رانندگی بودم با سرعت مجاز و مسیر مستقیم که ناگهان صدای شدید ترمز از عقب و بلافاصله برخورد شدید به عقب خودرو من صورت گرفت و ضربه چنان محکم بود که خودروی من پس از ضربه به جدول برخورد و با مشکل ایجاد شده در چرخ تعادل از دست داده و پس از چند حرکت زیکزاک به سختی متوقف گردید.پس از تماس با پلیس افسر مربوطه بدون بررسی کامل صحنه به استناد اینکه جلو سمت راست عقبی به عقب سمت چپ من برخورد کرده که ماشین بنده سه دور میزنه وبه این دلیل بنده را مقصر اعلام نمود. که آیا تصمیم درستی بوده یا خیر . وبه دلیل خسارت بالا ماشین بنده توقيف می شود. باتشکر
لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید سوال بپرسید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 5,879 بازدید
سوال شده تیر 23, 2020 در تهمت ، فحاشی یا تهدید توسط حسن نظرلو (100 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 568 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...