باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
6,683 بازدید
در امور حقوقی قرارداد توسط (110 امتیاز)
باسلام

بنده برج 8 سال پیش در پیش فروش خودرو ساندرو به صورت غیر قطعی ثبت نام کردم . موعد تحویل هقته چهارم آبان امسال است . الان زمزمه هایی به گوش میرسه که قراره قیمت کارخانه گرون بشه . میخواس بدونم اگه تا هفته آخر آبان گرون نشه و دعوت نامه هم صادر نشه و بعد از گرون شدن دعوتنامه صادر بشه  ، مابقی قیمت ماشین رو که گفتن هنگام ارسال دعوتنامه محاسبه میشه باید پرداخت کنم یا اینکه باید قیمت رو با من همین زمان هفته آخر آبان محاسبه کنن؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (3,060 امتیاز)

باتوجه به اینکه در قراردادهای پیش فروش و بالتبع آن پیش خرید شما بعنوان یکی از طرفین قرارداد در سود حاصل از مشارکت در خرید سهیم می باشید قاعدتا به تناسب زمان مشارکت در سود سهیم بوده و همچنین می بایست قیمت زمان دعوتنامه را نیز از سوی شما تادیه گردد.

حال اینکه حسب پرسش و اظهار شما پیش فروش بصورت غیرقطعی بوده است لکن چنانچه در قراردادی ثمن معامله بصورت قطعی تعیین گردیده باشد استناد به افزایش قیمت زمان تسلیم آن می توان منشا اثر شده و بالتبع آن قیمت افزون برقرارداد را مطالبه نمود.

برای بررسی دقیق قرارداد شما پیشنهاد میکنم مشاوره تلفنی بیدبرگ از وکیل متخصص قرارداد دریافت کنید. می تونید از طریق صفحه اصلی سایت بیدبرگ درخواست مشاوره تلفنی خود را ثبت کنید.
>> دریافت مشاوره تخصصی <<

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...