باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
11,755 بازدید
در کلانتری و پلیس توسط (120 امتیاز)
با سلام و خسته نباشید

بنده حدود 2 ماه پیش تصادف زنجیره ای داشتم که در پی آن 4 خودرو با هم تصادف کردند . ماشین من سومین خودرو از جلو بود.در شب مذکور ابتدا خودروي اول در پي ورود ناگهاني عابر پياده اقدام به گرفتن ترمز نمود.خودرو دوم با فاصله بسيار کمي که از اولی داشت توقف نمود. بنده که راننده سومين اتومبيل بودم در حالي که سعي کردم با گرفتن ترمز خودروي خود را کنترل کنم، ناگهان با يک ضربه ناگهاني و بسيار شديد که از سمت ماشين چهارم به من وارد شد روبرو شدم. شدت ضربه به قدري زياد بود که باعث انحراف به چپ خودروي بنده به سمت بولوار و برخورد با شدت زياد به خودوری دوم گرديد.

در پی آن خودروی دوم به جلو پرتاب شد و به اولی اصابت نمود.ناگفته نماند که سرعت ماشین چهارم به قدری زیاد بود که افسر قصد جریمه کردن ایشون رو داشتن.با این حال افسر علیرغم اینکه ماشین من به سمت بولوار منحرف شده بود منو مقصر 2 تا خودروی جلو معرفی کرد و ماشین چهارم رو به عنوان مقصر ماشین بنده.من روی رای افسر اعتراض گذاشتم و به کارشناس دادگستری ارجاع داده شدم.

کارشناس با بازسازی صحنه تصادف و کنترل عکسهای خسارت وارد شده از شرکتهای بیمه و سوال از راننده خودروهای جلوی من رای رو به نفع من صادر کردن و راننده چهارم رو مقصر تمام خودروها اعلام نمودند.تمام رانندگان جلو اذعان داشتند که فقط یک ضربه به ماشینشون وارد شده و نظر کارشناس اینه که چون به همه یه ضربه وارد شده پس یک تصادف بیشتر اتفاق نیفتاده و اونم از سمت ماشین چهارم بوده.من خودم مطمئن هستم که اول ضربه ماشین چهارم به من وارد شد بعد به ماشین جلویی خوردم.

حالا راننده چهارم نظر کارشناس رو قبول نمیکنه و میگه اول تو به ماشینهای جلو زده بودی بعد من با تو تصادف کردم و میخواد توی هیئت 3 نفره اعتراض بذاره .من گفتم اگه من اول برخورد داشتم دلیلی نداشت به سمت بولوار منحرف شم و و ماشینم با جدول برخورد کنه.حالا میخواستم ببینم از نظر شما مقصر اصلی چه کسی میتونه باشه؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,020 امتیاز)
در این مورد نظر کارشناس خسارت تصادف تعیین کننده است در هر حال اگر ایشون به نظر کارشناس اعتراض داشته باشند باید هزینه ارجاع امر به کارشناس سه نفره رو تقبل کنند و نظر هیئت سه نفره تعیین کننده ست .

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 575 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...