باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
4,120 بازدید
در امور حقوقی قرارداد توسط (110 امتیاز)
به شخصی سفارش چاپ کاتالوگی را دادیم به ارزش شش میلیون تومان. ایشان کاتالوگ را اشتباه چاپ کردند و تمام صفحات را جا به جا زدند و قرار شد مجددا تهیه کنند و به ما بدهند. هر روز قول تحویل می دهند و نزدیک به دو هفته است درگیری داریم باهاشون در این خصوص و ما در مقایل مشتری خودمون خراب شدیم و بدقول شدیم چون ایشون به ما قول تحویل می دهند و ما نیز به مشتری.

امروز تماس گرفتند که کار حاضر شده و طلب پرداخت ۲ میلیون پیگر کردند! و گفتند بدون پرداخت دو میلیون تحویل نمی دهند. مت به ناچار که فقط کاتالوگ را تحویل بگیریم و به مشتری خودمان بدهیم، این مبلغ را به ایشان پرداخت کردیم که قرار شد وانت بگیرند و بفرستند کار رو اما باز هم به دستمان نرسیده و بعد از تماسهای مکرر می تونیم باهاشون صحبت کنیم که هر بار بهانه ای می آورند.

 
دو سوال. اول اینکه بابت وجه اضافی که گرفتند میشه شکایت مطرح کرد؟ و وجه رو پس گرفت به این علت که ما تحت فشار مجبور به پرداخت شدیم؟

و دوم آیا میشه بابت تاخیری که داشتند و بدقولی ها و ... از ایشان شکایت کرد و نتیجه این شکایت چیست؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (22,580 امتیاز)

می‌توانستید قبل از پرداخت وجه اضافی با توجه به ایفای تعهد از جانب شما با ارسال اظهارنامه اقدام کنید و به صورت قانونی از ایشان بخواهید تا به تعهدات خود مطابق آنچه مقرر شده عمل نماید اکنون نیز می‌توانید ایشان را ملزم به ایفای تعهد نمائيد و استرداد وجه اضافی البته بهتر است با احدی از کارشناسان مجری جهت تنظیم دادخواست بصورت تخصصی مشاوره نمائيد./


با احترام
موفق باشید
یاسین، مشاور و کارشناس حقوقی
برای دریافت مشاوره حقوقی اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 229 بازدید
سوال شده فروردین 4, 2022 در امور حقوقی قرارداد توسط بدون نام
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...