باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,163 بازدید
در سایر امور حقوقی خانواده توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام

 یه ساله جدا شدم یه پسر بیمار سی پی داشتم بدلیل عدم امکان مالی و هزینه های نگه داری کودکم و همینطور چون شوهرم خودش میخواست نگهش داره حضانت بطور توافقی به اون رسید. الان خود این اقا یه خانمی رو صیغه کرده و تقریبا اهمیتی در مورد اینکه نظری در مورد این بچه بده رو نمیده.

خانوادش خصوصا عموی پسرم اجازه ملاقاتش رو به من نمیدن در صورتیکه در حکم دادگاه طلاق دیدار کاملا ازاد اعلام شده و پدربچه هم تاکید کرده که هر وقت بخوام ببینمش. اما الان حرفشون اینه که من حتما یک ماه بچه رو نگه دارم من ی زن مطلقه و بی بضاعتم که باید برای در اوردن خرج خودم کار کنم و نه فرصت نگهداریشو دارم نه توان مالیشو و میخوام به حدی که قانون اجازه میده حالا شده ماهی یک بار هم که باشه و ٢۴ ساعت هم که باشه با بچم زمان بگذرونم چون اگه بخوام بیشتر بشه هم کارم رو از دست میدم و زندگیم سخت میشه البته این بچه بعد از جدایی ما هیچگونه درمانی دریافت نکرده با وجود اینکه تشنج میکنه اما داروهاشو خودشون قطع کردن و من هیچ اطمینانی به سلامتی کودکم و تحت کنترل بودن بیماریش ندارم.

عموی پسرم هم با پیامک حتی مادرم رو تهدید میکنه که نباید به ملاقات بیاین.
ایا من میتونم حتی در این شرایط حکم ملاقات قانونی بگیرم یا مجبورم به ساز اون خانواده باشم ؟

 لطفا کمکم کنید
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (35,460 امتیاز)
سلام

بله می توانید مطابق گواهی عدم امکان سازش که در آن ملاقات برای شما ازاد اعلام شده اقدام کنید. به این منظور به دادگاهی که حکم طلاق را صادر کرده مراجعه کنید.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 334 بازدید
سوال شده شهریور 12, 2021 در سایر امور حقوقی خانواده توسط shem1374 (100 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 1,382 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...