باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
4,017 بازدید
در سایر امور حقوقی ملکی توسط (100 امتیاز)
با سلام

ما در ساختمانمون همسایه ای داریم که تا به حال چند بار بدون اجازه در پارکینگ ما که در سند خونه هم قید شده،ماشین مهمان هاشون رو گذاشته ،حدود ۳ یا چهار بار و ما هر بار تذکر دادیم،بار آخر ،وقتی تذکر دادیم ایشون که یک پیرزنه شروع به داد و فریاد کرد و دخترشون گفت ناراحتی اعصاب داره و ما فقط با دخترش بحث کردیم،صدای هر دو طرف بلند بود اما فحشی در اینجا داده نشد،گفتن که همسرشون باید بیاد و ماشین رو برداره،بعد از یکساعت که ما از بیرون برگشتیم هنوز ماشین تو پارکینگ بود و ما زنگ پایین رو زدیم و گفتیم نیومدن که بردارن؟ گفتن توراهه،حدود ده دقیقه بعد همسرش اومد و شروع به فحش،اربده کشی و ... کرد و شوهرم فقط گفت داد و بیداد راه ننداز و ...اما اون با ماشینش که داشت از پارکینگ ما درمیاورد به سمت شوهرم رفت به قصد زیر گرفتن ،همسر من اومد بالا و زنگ زد به ۱۱۰،مامور اومد ،من و خانواده اونا پایین بحث و .. میکردیم و مأمور به عنوان شاکی به ما برگه ای داد که همه اظهاراتمون رو نوشته بود و اونا هم گفتن ما هم شکایت داریم و به دروغ گفتن اینا اومدن تهدید و فحاشی و ...کردن که اصلا اینطور نبود،ما به دلیل مشغله تصمیم گرفتیم شکایت نکنیم و برگه رو نبردیم جایی،اما اونا شاید این کارو کرده باشن و شاهد دروغ ببرن یا اون همه آدمی که مهمونشون بودن شهادت بدن یا مستأجری که دارن،حالا باید چه کار کنیم و در نهایت چه اتفاقی میوفته؟ممنون
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (35,460 امتیاز)
سلام

چنانچه از این پس در محل پارک شما ماشینی پارک نمودند به صد و ده زنگ بزنید تا از مزاحمت ایجاد شده گزارش تهیه کند و با برگ گزارش مامور اقدام به شکایت نمایید.

در خصوص شکایت احتمالی همسایه نیز باید ابتدا موضوع شکایت و ادله مورد استناد انها را ببینید سپس در مقام دفاع دلایل و دفاعیات خود را ابراز نمایید. چنانه شهود وی فامیل او و یا مستاجر اش بودند به وجود رابطه نسبی و یا موجر مستاجری اشاره نمایید. ضمن اینکه تماس با پلیس صد و ده از جانب شما گرفته شده و چنانچه همسایه مدعی توهین و مزاحمت شما هست چرا تماسی با پلیس نگرفته است.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,317 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 990 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...