باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,528 بازدید
در امور حقوقی قرارداد توسط (160 امتیاز)
ویرایش شده توسط
سلام

یک سیکارت دایمی همراه اول دارم که حدود دو هفته ای خارج از تهران جا مانده بود...حالا که به دستم رسیده دیدم کلی از خطم استفاده شده و مزاحم تلفنی هم پیدا کردم...و الان برای زندگی مشترک من با همسرم مشکلات جدی به وجود آمده....برای برطرف شدن شک همسرم میخوام خط رو انتقال بدم در حضور همسرم به خریدار و بابت مزاحمت تلفنی شکایت کنم  ولی می ترسم مراحل کامل انجام نشه و بعدا برام مشکل ایجاد بشه ...میشه راهنماییم کنید.

ممنون
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (160 امتیاز)

سلام

نحوه پیگیری مزاحمت تلفنی :
مشترکین تلفن همراه اول که مزاحم تلفنی دارند می توانند به مراکز تلفن ثابت (ارائه دهنده خدمات خاص همراه اول در تهران) و ادارات مشترکین ( سایراستانها) مراجعه، و با ارائه اصل کارت شناسایی معتبر (گواهی نامه ، پاسپورت ، شناسنامه ، کارت ملی) و تکمیل فرم مربوطه جهت پیگیری اقدام نمایند.در صورت فروش سیم کارت دایمی ونقل و انتقال به شخصی دیگر قادر به پیگیری مزاحمت تلفنی نخواهید بود.
یکسری موارد هم در مورد قوانین همراه اول درباره نقل و انتقال و عواقب بی دقتی وجود دارد.برای دریافت راهنمایی بیشتر یا به سایت همراه اول بخش مزاحمت تلفنی و نقل و انتقال خطوط همراه مراجعه کنید و یا با پشتیبانی همراه اول به شماره ۹۹۹۰ تماس حاصل کنید.

0 امتیاز
توسط (30,330 امتیاز)

در تکمیل این پاسخ این نکته را در نظر داشته باشید که تهدید، فحاشی و مزاحمت‌های پیامکی و تلفنی را به غیر از پیگیری از طریق شرکت مخابرات، می‌توان از سوی دادسرا و در قالب شکایت مورد پیگرد قرار داد. برای این کار باید به دادسرا مراجعه کرده و با در دست داشتن نامه و پرینت مخابرات به روند بررسی شکایت خود سرعت ببخشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پیگیری مزاحمت ، فحاشی یا تهدید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید 

بهترین روش اثبات و مجازات تهدید، فحاشی و مزاحمت ( تلگرام | اینستا | پیامک)

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 297 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...