باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
784 بازدید
در امور حقوقی قرارداد توسط (100 امتیاز)
سلام

من به عنوان طراح وبسایت قراردادی با یک شرکت معتبر و بزرگ بابت طراحی وبسایت بستم. این قرارداد شامل یک پیوست فنی هم می باشد. در زمان شروع بکار همه چی خوب پیش رفت و قرارداد امضا شد ولی پیوست فنی به دست ما نرسید ولی چون با توافق و توسط خوشون پیوست فنی تایید شده و قرار داد امضا شده و پو پیش پرداخت انجام شده بود   ما شروع به کار کردیم .

بعد از  جلسات متعدد در مورد وبسایت  زودتر از موعد مقرر وبسایت آماده شد وبرای تحویل پروژه جلسه ای برگزار شد. ولی در جلسه آخر کارفرما گفت که من پیوست فنی را قبول ندارم و امضا نکردم و باید با همین مبلغ توافق شده زبان دوم سایت هم راه اندازی و طراحی بشه.

در صورتی که قرارداد کاملا درست و حقوقی تنظیم شده و تمام مفاد قرارداد نشان میده که ما کارمون را کاملا درست انجام دادیم و کارفرما در انتهای پروژه به قول معروف دبه کرده.

تنها اشتباه این بوده که پیوست فنی امضا شده را از کارفرما تحویل نگرفتیم واعتماد کردیم. حالا با این شرایط اگر ما برای دریافت باقی مانده مبلغ و ضررو زیان تعیین شده در قرارداد شکایت کنیم دادگاه آیا به نفع ما رای میدهد. لطفا راهنمایی کنید.
خیلی ممنون
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (27,660 امتیاز)
با سلام

دوست عزیز متاسفانه عدم امضای پیوست فنی توسط کارفرما نشانه عدم موافقت است و این کار شما را بسیار سخت خواهد کرد.میتوانید اقدام قضایی نموده و با شهادت شهود اثبات نمایید که در این خصوص توافق شفاهی بعمل آمده و کارفرما وعده امضای پیوست فنی را داده است.اما در نظر داشته باشید این دعوی تیری است در تاریکی و درصد موفقیت شما چندان بالا نیست و نظر قاضی رسیدگی کننده کاملا ملاک است.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 215 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...