باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
938 بازدید
در امور حقوقی شرکت ها توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
سال پیش در شرکتی علاوه بر دو قرارداد که یک محضری و رازداری بود و همینطور سفته، اصل مدرک تحصیلی من را گرفتند؛ آخر سال به دلیل عدم پرداخت سه ماه حقوق و عیدی و سنوات کار به وزارت کار کشید که وزارت کار به من حق دادند اما شرکت اعتراض گذاشته و الان جلسه دوم در پیش است.

مشکل این است که در جلسه وزارت کار به من گفتند که وزارت کار در موضوع مدرک تحصیلی ورود نمی‌کند. از طرفی قصد شرکت این است که مبلغ را با اصل مدرکم معاوضه کنند که من حاضر به همکاری در چنین شیادی‌هایی نیستم. ضمنا به دلیل اینکه اولین تجربه کاری‌ام در شرکت بود و چندان از اوضاع اخلاقی شرکتها خبر نداشتم، رسیدی بابت دادن مدرک از آنها نگرفتم.

حال سوالم این است آیا می‌توانم این موضوع را بدون داشتن رسید پیگیری کنم، در این صورت از کدام مرجع قضایی؟ و اگر نمی‌توانم پیگیری کنم آیا می‌توانم اعلام مفقودی مدرکم را بکنم؟ از کجا باید این کار را انجام بدهم؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,020 امتیاز)
چنانچه برای اثبات ادعای خودمبنی بر اینکه مدرکتان را به شرکت تحویل داده اید ادله اثبات دعوی داشته باشید مثل شاهد می توانید دادخواست استرداد سند مطرح نمایید. در خصوص مدارک موردنیاز برای دریافت المثنی مدرکتان می بایست از مرکز دانشگاهی که از آنجا مدرک خود را دریافت کرده اید استعلام نمایید.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 4,964 بازدید
سوال شده آبان 1, 2018 در امور حقوقی قرارداد توسط payam6969 (110 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 214 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...