باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,293 بازدید
در دیه توسط (100 امتیاز)
سلام وخسته نباشید وعرض معذرت بابت مزاحمت همیشگی بنده

دریک تصادف موتورسوارباپدربنده که عابرپیاده بودن متأسفانه فوت شدن پدرم

چون تصادف شب اتفاق افتاده بود گویا مأموران راهنمایی ورانندگی دیر به صحنه رفته بودن و قبل از رفتن آنها مردم موتورسیکلت را تحویل کلانتری داده بودن،وهمین بهانه ای شد تا مأموران راهنماو رانندگی درگزارش خود این را بنویسند که صحنه تصادف به هم خورده وکروکی را نکشیدند،وارجاع داده شد به کارشناسی سه نفره کارشناسان سه نفره بادیدن فیلم مداربسته محل وگواهی اهالی محل اصل تصادف را تأیید کردن ولی نظر برجابجایی وسیله نقلیه دادن ولی راننده مقصر به این نظریه اعتراض کرد تا هئیت هفت نفره به همین منوال پیش رفتن ،بعداز کارشناسی هیئت نفره دادگاه از راهنمایی ورانندگی خواست درصورتیکه مدرکی دارند برای اثبات ادعای خود برجابجایی وسیله دخیل به دادگاه معرفی کنند اما چون هیچ مدرکی نداشتن دادگاه نظر آنها را رد کرد و خودقاضی همان وسیله ی توقیفی را به عنوان وسیله دخیل درتصادف تأیید کرد ورأی صادر کرد وبه خانواده ما گفتن میتونید برای دریافت دیه به همان شرکت بیمه ی مربوط به بیمه نامه مربوط به وسیله ی مورد تأیید مراجعه کنید ، اما حالا شرکت بیمه از پرداخت دیه به ما خودداری میکند،بهانه آنها هم اینه که چرا کارشناسان نظربرجابجایی وسیله نقلیه دادن ولی قاضی تأیید کرده!الان حکم دادگاه هم قطعی شده و نزدیک سه ماه هست که دربیمه تشکیل پرونده داده شده ، واحرای احکام چهار بار به بیمه نامه داده که پرداخت کنید! ولی بیمه پرداخت نمیکنه و مارا که زیاندیده هستیم تهدیدمیکنند که به فرض اگر پرداخت کنیم بعدها درصورت اثبات تقلب راننده مقصر مبنی برجابجایی وسیله هر چه راکه به شما(زیاندیدگان)پرداخت کنیم ازتان پس میگیریم!

توروخدما را راهنمایی کنید آیا واقعا این حرف شرکت بیمه واقعیت دارد یا فقط دارن مارا اذیت میکنن؟! زیاندیده چه مسئولیتی دراین میان دارن که اینطوری ادیت میشن ،مارا راهنمایی کنید لطف میکنید!
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (1,500 امتیاز)
با سلام

متاسفانه در خصوص بعضی حوادث رانندگی این اتفاقات رخ میدهد و بعضا شرکتهای بیمه به دلایل مختلف از پرداخت دیه خودداری میکنند. در این مورد با توحه به قانون بیمه اجباری شرکت بیمه مکلف به پرداخت است و تهدیدات در خصوص بازپس گیری آن در این پرونده بفاقد وجاهت قانونی است ولی جزئیات شیوه دریافت دیه را از طریق مشاوره حضوری و در صورت تمایل اعطاء وکالت پیگیری نمایید.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...