باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,861 بازدید
در سایر امور حقوقی ملکی توسط (100 امتیاز)
ویرایش شده توسط
با سلام و عرض ادب...

مادرم به همراه یک خواهر و  شش برادرانش جمعا 7 نفر طی قراردادی زمینی به مساحت 6 طناب محلی از پدربزرگ خود که یکی از مالکین اصلی روستا بوده خریداری میکنند، که این قرارداد بعدا در دادگاه تایید شده است. که کل این زمین در سال 1360 قانون زمین شهری شهرک سازی و توسعه شهری، مورد تملک وزارت مسکن و شهرسازی درآمده است.

 اکنون بعد از این همه مدت و شکایات و دادگاه پرونده همچنان باقی ست . آیا امکان پس گیری زمین مورد تملک شده وجود دارد با چه راهی؟؟

 و اینکه موگیند حقوق مالکانه به هرکدام از هفت نفر میرسد و مسکن باید به هرکدام از هفت نفر زمینی به مساحت یک هزار مترمربع بدهد و حقوق قانونیشان میباشد آیا درست است؟؟

 چگونه اقدام کنند...؟؟؟

 راهنماییم کنید چکار کنیم خیلی ممنونم. سپاسگذارم....
توسط (100 امتیاز)
کمکم کنید ممنونم...........
توسط (100 امتیاز)
با سلام

پدر بزرگ بنده یه قطعه زمین به 950 متر رو در حدود 50 سال پیش خرید وبعد از فوت ایشان و کسی هم نمیدانست زمینی وجود دارد تا اینکه  با خبراز شدیم زمین وجود دارد ولی مسکن شهرسازی آن را ملی کرده و سند آن هم دست آنهاس ولی همچنان در اداره ثبت به اسم پدر بزرگ بندهس میخواستم بذانم پس گرفته میشود این هم بگویم زمین ارزش بسیار بالایی دارد و تجاری است
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (22,580 امتیاز)

امکان پس گرفتن وجود دارد، در ابتدا فرمودید طرح دعوی شده است سپس در جای دیگر فرمودید چگونه اقدام کنند؟

با توجه به این موارد سوال مطروحه متناقض می‌باشد به همین خاطر توصیه می‌شود با احدی از کارشناسان مجرب مشورت نمائيد و موضوع را دقیقاً مطرح کنید تا بهترین راهنمائي ارائه گردد./


با احترام
موفق باشید
یاسین، مشاور و کارشناس حقوقی
برای دریافت مشاوره حقوقی اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 3,516 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...