باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
298,641 بازدید
در روابط نامشروع و خیانت توسط (2,990 امتیاز)
ویرایش شده توسط
من پردم بین ارتجاعی و حلقویه واز جلو با نامزدم برای اولین بار رابطه داشتم حدود 2 سال پیش و تا الان ادامه دارد اما این بین به اجبار مجبور ب رابطه با افرادی غیر نامزدم شدم الان نزدیک عقدم است و نامزدم ادعادارد ازمایشی هست که میتواند نشان دهد من با چند نفر ارتباط داشته ام ایا این ازمایش وجود دارد؟ اگر هست تا چه مدت قابل تشخیص است و به چه صورت است؟ایا ازمایش دی ان ای فرد که زن با ان رابطه داشته در بدن زن میماند صحت دارد/؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (27,660 امتیاز)
ویرایش شده توسط
 
بهترین پاسخ

با سلام

در پاسخ به سوال جنابعالی:

  • اولا: چنین آزمایشی وجود ندارد.نامزد شما میتواند شما را برای انجام معاینه پزشکی نزد پزشک متخصص ببرد.پزشک متخصص صرفا میتواند در خصوص باکره بودن یا نبودن ،داشتن رابطه مقعدی و زمان وقوع آخرین رابطه جنسی نظر قطعی خود را بیان نماید.معاینات تخصصی در خصوص ادعای تجاوز یا روابط نامشروع صرفا توسط پزشکی قانونی صورت میگیرد .
     
  • دوما: بررسی و معاینه توسط پزشکی قانونی صرفا با شکایت شاکی و یا اعلام جرم توسط ضابطین قضایی و با معرفی نامه مرجع قضایی صورت میگیرد.لذا تا زمانیکه نامزد شما با دلایل و مدارک کافی به اتهام رابطه نامشروع از شما شکایت ننماید و یا اینکه به اتهام رابطه نامشروع دستگیر نشوید پزشکی قانونی ورود پیدا نمیکند.
     
  • سوما:بر فرض اینکه نامزد جنابعالی قصد شکایت از شما و ارجاع به پزشکی قانونی جهت معاینه مربوطه را داشته باشد با توجه به اینکه هنوز به عقد ایشان درنیامده اید ،ایشان ذینفع محسوب نشده و چنین شکایتی از ایشان پذیرفته نمی شود.
     
  • چهارما:حتی در ادعای تجاوز قربانی باید ظرف 72 ساعت پس از وقوع رابطه جنسی جهت نمونه برداری از ترشحات داخل واژن برای تست دی ان ای به پزشکی قانونی مراجعه نماید .چرا که پس از گذشت چند روز نمونه برداری و تست دی ان ای به دشواری امکان پذیر می باشد.در غیر اینصورت تنها در صورت مرگ قربانی با خارج کردن رحم و آزمایشات مربوطه توسط پزشکی قانونی تشخیص دی ان ای ممکن می باشد.


با وجود این رفتار جنابعالی در این خصوص چه به لحاظ قانونی و چه از نظر شرعی و عرفی و اخلاقی مذموم و ناپسند است و بهتر است پیش از اینکه با  قانون مواجه شوید تغییر رویه دهید.

توسط (100 امتیاز)
سرکارخانم نوروزیان ،(متخصص پاسگو به پرسش فوق ) ممنون وسپاسگذار ازدلسوزی وتبحرتون درمسائل حقوقی .بنده غیرمتخصص رشته شماهستم وازپاسخهای جزء به جزء شما شگفت زده شدم .هربندخود درمقام دفاع نکته بسیاربسیارازشمندی بود.ممنون ازراهنمائی های ارزشمندتون .صمیمانه دعای خیر برایتان میکنم وآرزو دارم .سلامت باشید.
توسط (27,660 امتیاز)
سلام و عرض ادب خدمت شما دوست بزرگوار:

ممنون از اینکه من را مورد لطف و محبت  خود قرار دادید...براتون آرزوی سلامتی و شادکامی و همچنین موفقیت روزافزون در حرفه تان دارم...موید باشید
0 امتیاز
توسط (420 امتیاز)
سلام آزمایشی که نشان دهد غیر همسرت دخول کرده وجود ندارد و پزشک قانونی فقط در صورت شکایت از طریق مراجع قضایی میتواند در مورد بکارت تشخیص دهد

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 32,172 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4,021 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 72,243 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...