باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
101,397 بازدید
در روابط نامشروع و خیانت توسط (2,990 امتیاز)
ویرایش شده توسط
سلام

برای اثبات رابطه نامشروع، آیا پرینت تلگرام و پیام های اکانت تلگرام حذف شده نیز قابل پیگیری حقوقی است ؟
توسط (100 امتیاز)
با سلام از طریق کد 4رقمی  خط موبایلم تمام اطلاعات تلگرامم در اختیار شخصی سو استفاده کننده قرار گرفته اند .وایجاد مزاحمت شدید می نماید .در حدی که اعصابم را به هم ریخته واطلاعات خانوادگی من را در اختیار افراد دیگری قرار  می دهد تا جایی که تی از زبان ما دروغ ها وتهمت هایی به دیگران می زند .اشتباه بنده این بود که جهت تکرار نکردن این موضوع دلیت اکانت کردم .آیا راهی برای دستگیری این شخص نامرد وجود دارد؟ لطفا  کمک نمایید
توسط (11,130 امتیاز)

سلام. لطفا پاسخ مشاور در پایین رو مطالعه کنید. در صورتیکه مربوط به سوال شما نمی باشد، لطفا سوال خود را به صورت جداگانه مطرح کنید.

برای اینکه سوال شما به صورت جداگانه توسط مشاور بررسی و پاسخ داده شود بر روی گزینه "پرسیدن سوال مرتبط" در پایین پاسخ مربوطه کلیک کنید و سوال خود را در صفحه جدید مطرح کنید. 

 طرح رایگان سوال حقوقی

 همچنین، برای دریافت سریع پاسخ پیشنهاد می کنم از مشاوره تلفنی بیدبرگ از طریق لینک زیر اقدام کنید دریافت مشاوره تلفنی تخصصی 

1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (1,500 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

سلام.

به عوامل و شرایط مختلفی بستگی دارد و عموما دستیابی به اطلاعات اکانت حذف شده وجود ندارد ولی اگر شاکی متن پیامهای صاحب اکانت را داشته باشد این امکان وجود دارد تا از طریق آی پی محل ارسال یا کدهای تلفن همراه یا سیستمی که تلگرام بر روی آن نصب شده و استفاده شده است مشخص گردد اکانت متعلق به چه کسی بوده و ارسال کننده کیست. در خصوص اینکه آیا این محتویات مصداق رابطه نامشروع است یا خیر باید گفت اختلاف نظر فراوانی وجود دارد ولی به نظر میرسد طبق قوانین فعلی میتواند ارسال صدا تصویر یا فیلم پس از اثبات تعلق آن به مخاطب جزء مصادیق رابطه نامشروع قلمداد گردد.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 7,340 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,885 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...