باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
4,067 بازدید
در دیه توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط

هنگام خروج از محل کارم موتور سواری با چراغ خاموش به درب عقب خودرو ام برخورد کرد و چون آسیبی ندیده بود هر دو با رضایت و بدون تماس با پلیس محل را ترک کردیم بعد از دو روز به محل کارم آمد ادعای خسارت کرد و گفت که دیه ی خراش روی پایش را می خواهد و بعد با پلیس تماس گرفت و کلانتری اظهارات هر دوی ما را ثبت کرد و به کارشناس راهنمایی و رانندگی ارجاع داد.

  1. آیا کارشناس بدون حضور من می تواند کروکی بکشد؟
  2. فرآیند ترسیم کروکی چیست و نیازی به شاهد هست؟
  3. امکان فروش ماشین با توجه به اینکه موتور سوار تماسی با من نگرفته و مدارکی از ماشین هم به کلانتری ندادم هست؟
  4.   در صورت فروش ماشین شکایت اون طرف به کجا میرسه آیا خسارت باید خودم بدهم در صورت مقصر شدن؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (35,460 امتیاز)
سلام

۱.بله کارشناس با شواهد و قراین و اظهارات طرفین اقدام به ترسیم کروکی می نماید چنانچه یکی از طرفین حاضر نباشد از مدارک و شواهد دیگر برای ترسیم کروکی استفاده می نماید.

۲. هر مدرکی که به نشان دادن حقیقت ماجرا جهت ترسیم دقیق تر کروکی کمک نماید در مرحله کارشناسی مفید خواهد بود . از جمله این مدارک می تواند شهادت شاهد باشد.

3.بله می توانید ماشین را بفروشید البته اگر آثار تصادف روی ماشین هست ابتدا بهتر است ماشین را به کارشناس تعیین شده نشان دهید تا استفاده لازم جهت ترسیم کروکی از ماشین صورت بگیرد و سپس اقدام به فروش ماشین نمایید.

۴. چنانچه مقصر حادثه باشید، متعهد به پرداخت خسارت خواهید بود. در خصوص تمایل به استفاده از بیمه شخص ثالث در بخشی از سایت بید برگ که به سوالات بیمه ای پاسخ داده می شود سوال خود را طرح کنید.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,102 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...